اردوی راهیان علم و فناوری برگزار شد؛

بازدید از کارگاه تولید ماسک هوکام

مسوولین و معاونین سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از اساتید بسیجی از کارگاه تولیدی ماسک هوکام در قالب اردوی راهیان علم و فناوری بازدید کردند.
کد خبر: ۹۳۵۹۷۵۳
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، مسوولین و اعضای شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید از کارگاه تولید ماسک هوکام بازدید کردند. این کارگاه  به همت اساتید بسیجی و جمعی از دانشجویان به منظور تحقق فرامین مقام معظم رهبری و در راستای شعار سال راه اندازی شده است.

بازدید از کارگاه تولید ماسک هوکام

علی میرزاخانی مدیر عامل این کارگاه و عضو شورای مرکزی کانون دانشگاه گفت: این کارگاه از ابتدا تا کنون با تلاش شبانه روزی اساتید و تعدادی از دانشجویان جهت  کمک به رونق تولید در زمان وجود ویروس منحوس کرونا راه اندازی شده است و تمام دستگاه های تولیدی این کارگاه حاصل تلاش آن هاست.  

میرزاخانی افزود: ما توانستیم بدون حمایت بخش دولتی و با استفاده از توان و ظرفیت این تلاشگران، برای بیش از سی نفر اشتغال ایجاد کنیم و همچنین آماده ایم تا در زمینه‌های دیگر تولیدات و اختراعات جدیدی در استان به ثبت برسانیم.

 در این برنامه مسوولین و اعضای سازمان بسیج اساتید از مراحل تولید ماسک هوکام به طور کامل بازدید نمودند، در پایان این بازدید دکتر احمد رضا بسیج مسوول سازمان بسیج اساتید،گفت :بسیجی واقعی شما هستید که در این برهه از زمان توانستید با کمترین هزینه و وضعیت موجود ، چنین فناوری را راه اندازی نمایید.

انتهای پیام/

منبع: دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات