توزیع نان و بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های درگیر ویروس کرونا در زاهدان

زاهدان/فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر زاهدان گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی، بسته‌های معیشتی و نان میان خانواده‌های درگیر ویروس منحوس کرونا در زاهدان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۵۹۷۳۴
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
مهدی قویدل، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان اظهار کرد: یکی از مهمترین رسالت ها و دغدغه بسیج خدمت رسانی و کمک به قشر نیازمند و محروم جامعه است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر ناحیه ویژه سپاه زاهدان با اشاره به اینکه بسیج همیشه و در هر شرایطی به ندای رهبر لبیک گفته و در کنار مستضعفین بوده است، افزود: همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا در زاهدان که سبب شد بسیاری از کسب و کارها از رونق اقتصادی و معیشتی چرخشان بخوابد، خانواده های زیادی بیکار شدند و سفره هایشان خالی شد در همین راستا رهبر انقلاب دستور بر اجرای رزمایش کمک مومنانه با هدف مواسات و همدلی با نیازمندان را اعلام فرمودند.

این مسئول ادامه داد: در راستای اجرای فرمان مقام عظمای ولایت، سپاه و بسیج در عرصه خدمت رسانی وارد میدان شدند و این فرمان را در راستای رونق سفره نیازمندان و محرومین  در استان و شهرستان زاهدان اجرایی کردند.

وی ادامه داد: به منظور تداوم این رزمایش همدلی در پیک جدید کرونا خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا در سطح شهر زاهدان شناسایی و خدمات مطلوب و ارزنده ای به آنها ارائه شده است.

قویدل بیان کرد: ۱۰۰سبد معیشتی هر بسته به ارزش ۴ میلیون ریال و جمعا ۴۰۰ میلیون ریال شامل برنج، حبوبات، روغن، رب، ماکارونی، سویا، بین نیازمندان توزیع شده است.

این مسئول اظهار داشت: توزیع ۴۰۰۰قرص نان در محله های کریم اباد، شیرآباد، جام‌جم، قاسم آباد نیز جهت رفاه حال محرومین حاشیه شهر انجام شده است.

وی افزود: اجرای این برنامه ها در قالب طرح شهید سلیمانی ویژه خانواده‌های درگیر ویروس منحوس کرونا  که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار