خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای عملیات مرصاد در شاهرود و کلاته خیج

شاهرود_ در گرامیداشت سالرد عملیات مرصاد و برپایی اولین نمازجمعه، مراسم بزرگداشت این مناسبت‌ها در ۵ مردادماه در مصلی پیامبر اعظم (ص) شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۹۶۷۰
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
برگزاری یادواره شهدای عملیات مرصاد در شاهرود و کلاته خیجبه گزارش خبرنگار بسیج، در این مراسم که بصورت شهرستانی برگزار می‌شود، امام جمعه شاهرود حجت الاسلام و المسلمین امینی به عنوان سخنران و محمد عباسی از روایتگران و رزمندگان دفاع مقدس به عنوان راوی و علی اکبر نظری به عنوان ذاکر اهل بیت (ع) به اجرای برنامه می‌پردازند.
این مراسم سه شنبه ۵ مردادماه همزمان با سالروز عملیات مرصاد از ساعت ۱۸ عصر در مصلی پیامبر اعظم (ص) در جوار گلزار شهدای شاهرود با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار و از همه مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان شاهرود دعوت می‌شود در این مراسم شهدایی شرکت کنند.
این مراسم با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و سپاه ناحیه و ستاد نمازجمعه شاهرود برگزار می‌شود.
یادبود عملیات مرصاد و سردار شهید عرب نجفی در کلاته خیج
همچنین یادواره شهدای عملیات مرصاد و یادبود سردار شهید حاج عبدالله عرب نجفی سه شنبه ۵ مرداد ماه از ساعت ۱۸ عصر در گلزار شهدا (بهشت فاطمه (س)) شهر کلاته خیج با سخنرانی دکتر مهدی عباسی شاهکوه پژوهشگر و استاد دانشگاه و مدیحه سرایی محمد عرب نجفی به همت پایگاه ولیعصر (عج) حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار