خبرهای داغ:

نماز جمعه جایگاهی ممتاز در برقراری ارتباط مردم با مسئولان است

میامی_ امام جمعه میامی گفت: نماز جمعه جایگاهی ممتاز در برقراری ارتباط مردم با مسئولان است
کد خبر: ۹۳۵۹۴۵۲
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های مصلای نماز جمعه شهر میامی با اشاره به سالروز اقامه اولین نمازجمعه تهران گفت: از خصوصیات نمازجمعه برقراری ارتباط و اجتماع هفتگی بین مردم و مسئولان می باشد.

وی با توجه به فرارسیدن روز کارآفرینی و فنی حرفه‌ای افزود: باید استعداد های فرزندان در حوزه های مختلف اعم از طراحی، گل دوزی، تعمیرات و... شناسایی شود.

صفایی پور با اشاره به روی کار آمدن دولت منتخب تصریح کرد: رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به ویژه آب و برق در همین ایام از جمله اقداماتی است که دولت سیزدهم باید سرلوحه کار خود قرار دهد.

امام جمعه میامی در رابطه با کمبود آب کشور بیان کرد: کمبود آب از جمله مهمترین مشکلات ما قبل کشور در طول تاریخ بوده است که بخشی از آن به سوء تدبیر منابع بر می گردد. بنابراین باید صرفه‌جویی و مصرف بهینه آن باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود دو عید سعید در ماه ذی‌الحجه گفت: مساجد باید رنگ و بوی این ایام را داشته باشند و فضایی دل انگیز و مملوء از معنویت را به خود بگیرند.

صفایی پور با اشاره به جمع آوری باجه بانک تجارت میامی تاکید کرد: یکی از منابع سرمایه گذاری بانک ها هستند و وجود آنان باعث رشد و توسعه شهر می‌شود، بنابراین باید عاملان این رویداد اخیر شناسایی و مشخص شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار