کمک به کارکنان کادر درمان زاهدان:

بسیجیان پایگاه شهید علی حسینی به کمک کادر درمان در زاهدان آمدند

زاهدان/ در ادامه موج جدید کرونا در استان سیستان و بلوچستان به ویژه شهر زاهدان برادران بسیجی پایگاه شهید علی حسینی جهت کمک به کادر درمان و ارائه خدمت به بیماران کرونایی در بیمارستان های زاهدان حضور یافتند.
کد خبر: ۹۳۵۹۱۸۱
|
۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم(ص)  زاهدان گفت: با شروع موج جدید کرونا در استان سیستان و بلوچستان به ویژه شهر زاهدان برادران بسیجی پایگاه شهید محمدزاده جهت یاری رساندن به کادر درمان به بیمارستان های زاهدان شتافتند.

سرهنگ پاسدار علیدادی افزود: بسیجیان پایگاه های مقاومت حوزه نبی اکرم ص زاهدان در این روزهای سخت و طاقت فرسا نه نتها در کنار مردم و کمک به اقشار محروم و آسیب دیده از ویروس کرونا هستند بلکه با ایثارگری خود به کمک کارکنان مجموعه آرامستان زاهدان جهت یاری کادر درمان هم پیشگام شدند و جهت یاری آنها با هماهنگی بعمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به بیمارستان علی ابن ابیطالب علیه السلام زاهدان شتافتند و جهاد واقعی را از خود این‌گونه نشان می دهند.

این مقام مسئول بیان کرد: ضدعفونی همه روزه مسجد ثارالله و محلات نیز از سایر اقداماتی است که این بسيجيان در این روزها انجام می‌دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات