انتصاب جدید در شهرداری مشهد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج غدیر سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد معارفه شد
کد خبر: ۹۳۵۸۸۹۸
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

به گزارش سرویس بسیج ادارات و کارمندان خبرگزاری بسیج، طی مراسمی، با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد الرضا(علیه السلام) فرمانده پایگاه بسیج غدیر سازمان مدیریت پسماند معارفه شد.

حسین حسامی، درمراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج غدیر سازمان مدیریت پسماند گفت: سازمان پسماند یکی از قدیمی ترین و قویترین بازوان اجرایی مدیریت شهری است.
وی اضافه کرد: فعالیت درحوزه نظافت، رفت و روب و پاکیزگی شهر از زمان تشکیل شهرداری به عنوان رکن اصلی خدمات رسانی به مردم بوده است که اکنون توسط سازمان پرتوان و قدرتمند مدیریت پسماند به صورت تخصصی انجام می شود.
حسامی، تصریح کرد: اکنون همکاران ما در مدیریت پسماند درجایی مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به مردم هستند که جزو اصلی ترین و قدیمی ترین وظایف شهرداری ها است.
وی، به تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج غدیر سازمان مدیریت پسماند اشاره و خاطرنشان کرد: معمولا در مسئولیت های مختلف با توجه به مدت زمانی که فردی خدمت می کند تغییرات اتفاق می افتد ، البته در شجره طیبه بسیج وضعیت متفاوت است زیرا این مسئولیت همیشگی است و یک تکلیف است.

ارسال نظرات