معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

کرونا با تعارف شکست نمی‌خورد

اکرمی گفت: بیماری را نمی توان با تعارف مدیریت کرد و شکست داد چراکه سلامت و جان مردم شوخی و تعارف بردار نیست
کد خبر: ۹۳۵۸۵۷۴
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در ستاد مدیریت کرونا در استان مرکزی گفت:با توجه به بازدید میدانی صورت گرفته در روز گذشته مشاهده شد که اراک هز نظر رعایت پروتکل های بهداشتی کاملا رها شده است.

وی افزود: متاسفانه بیش از ۹۰ درصد میوه فروشان، ۸۰ درصد واحدهای صنفی و برخی واحدهای دیگر به هیچ وجه از ماسک استفاده نمی کردند و این ها نشاندهنده اثربخش نبودن بازرسی ها دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اظهار کرد: امروز در زمینه مدیریت و کاهش آسیب های بیماری کرونا نیازمند مدیریت معطوف به نتیجه هستیم و نتیجه اقدامات باید به طور ملموس قابل مشاهده باشد و آمار به تنهایی اهمیت ندارد و باید نتایج بازرسی ها به وضوح دیده شود.

وی بیان کرد: متاسفانه وانت‌بارهای سطح شهر اراک که عمدتا در حاشیه شهر هستند و روزانه حداقل با ۲۰ نفر به طور مستقیم در ارتباط هستند پروتکل ۶ا را رعایت نمی کنند و لذا باید نظارت و کنترل در این خصوص اعمال شود.

اکرمی گفت: اصناف نیز باید مکلف به استفاده از ماسک شوند که در این زمینه اتاق اصناف باید ورود جدی داشته باشد و نباید بعد از گذشت بیش از این مدت هنوز روی مسائل اولیه صحبت کنیم.

وی ادامه داد: تاکسی ها باید سوار کردن سه مسافر را قانون را رعایت کنند و شهرداری موظف به نظارت است و در غیر این صورت برخورد لازم با آنها صورت خواهد گرفت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اضافه کرد: در این شرایط دستگاه های نظارتی، دادستانی و بازرسی به عنوان مدعی العموم باید ورود کرده و با عوامل متخلف برخورد لازم را انجام دهند

وی خاطر نشان کرد: بیماری را نمی توان با تعارف مدیریت کرد و شکست داد چراکه سلامت و جان مردم شوخی و تعارف بردار نیست و خدای ناکرده اگر چشممان را ببندیم علاوه بر اینکه باید پاسخگو در محضر خداوند باشیم شاهد مرگ همشهری هایمان خواهیم بود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار