با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ری؛

پوستر دومین جشنواره فیلم کوتاه آسمانی در باقرشهر رونمایی شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: 240 ایده به جشنواره فیلم آسمانی رسیده است که می تواند نقشه راه برای آینده فرهنگ و هنر را ترسیم کند.
کد خبر: ۹۳۵۷۹۳۶
|
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵

صفوی در آئین رونمایی از پوستر جشنواره آسمان اظهار داشت: قریب 1000 فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره آسمان رسیده است و با حضور امام جمعه باقرشهر، مسئول بسیج هنرمندان سپاه استان، شهردارباقرشهر و سایر مسئولان پوستر جشنواره رونمایی شد.

وی افزود: هنرمندان بسیار زیادی در این رویداد فرهنگی و هنری شرکت کردند که همه آنان دغدغه مند هستند و در آثار خود  موضوعات اجتماعی، فرهنگی و هنری را بررسی کرده و به تصویردرآوردند.

  این جشنواره  بخش های متنوعی دارد که یک بخش آن، ایده پردازی است که قریب 240 ایده به دبیرخانه جشنواره رسیده است. صفوی ادامه داد: ایده نقشه راه برای آینده است و آینده را ترسیم و روشن می کند که چگونه برنامه ریزی کنیم و چه چیزی را در نظر بگیریم، چه معضلاتی در جامعه داریم که باید به آن بپردازیم.

این جشنواره بخش های متنوعی دارد و  همچنین به شعار سال، فداکاری های سردار سلیمانی و به باقرشهر و شهرستان ری به عنوان قبله تهران توجه شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، هدف از برگزاری این جشنواره را  جذب هنرمندان و شناسایی ظرفیت های آنان دانست و گفت: برگزاری این جشنواره نشان داد که فعالیتها تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد و با وجود کرونا در فضای مجازی هم می توان کارهای ارزشمندی را انجام داد و اتفاقات خوبی را رقم زد.

شرایط کرونایی موجب شد هنرمندان جوانی که در خانه هستند  مقداری فراغ بال آنها بیشتری پیدا کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، خاطرنشان کرد: جوانان و هنرمندان   تلاش کنند فعالیت بیشتری داشته باشند و عرصه هنر را تعطیل نکنند و از طریق فضای مجازی کارها را ادامه دهند ما هم زمینه را فراهم می کنیم تا بعد از پایان ویروس کرونا از   وجود آنها استفاده کنیم. وی در پایان از شهردار و اعضای شورای شهرباقرشهر، فرماندار ، مسئولان و خبرنگاران قدردانی کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار