نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

سبک زندگی شهید چمران الگویی برای زندگی ایرانی اسلامی است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: سبک زندگی شهید چمران الگوی تمام عیار برای داشتن یک زندگی ایرانی اسلامی است
کد خبر: ۹۳۵۷۸۹۵
|
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در آیین رونمایی از پوستر نمایش تکه های سنگین سرب، با اشاره به فعالیت های اخیر و جاری این سازمان اظهار داشت: بخش فرهنگی شهرداری تبریز  در ماه های گذشته شاهد فعالیت های ارزشی و ماندگاری بوده که لازم است از عوامل این سازمان و رییس این مجموعه، آقای دانش پناه قدردانی کنم.

وی با قدردانی از حسن توجه هنرمندان به شخصیت مغفول شهید چمران خاطر نشان کرد: توجه به شخصیت شهید مصطفی چمران یکی از نقاط عطف مهم در فعالیت های هنری است که می تواند به اشناسختن هر چه بیشتر با شخصیت این شهید کمک کند.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به نقش شهید چمران در مقطع حساس و پر التهاب جنگ تحمیلی و حصر سوسنگرد اظهار داشت: بی‌شک اگر همت شهید چمران و ستاد جنگ‌های نامنظم او و مقام معظم رهبری که در آن مقطه نماینده حضرت امام در ستاد عالی جنگ بودند، نبود شاید سرنوشت جنگ به گونه ای غیر قابل پیش بینی جلو می رفت و اراضی بسیاری از ایران مورد تهدید قرار میگرفت.

وی با یادآور شدن مبارزات شهید چمران در آن مقطع و فعالیت مثال زدنی در بسیج نیروها برای آزادسازی سوسنگرد خاطر نشان کرد: آن مقطع یکی از حساس ترین مقاطع بود و شهید چمران یکی از معدود افرادی بود که نقش اثرگذار خود را در این موقعیت ایفا کرد.

حجت الاسلام آل هاشم با تشکر از ایفاگران این نمایش از آن ها خواست در کنار توجه به چنین شخصیت های ماندگاری، توجه خود را به شخصیت های ماندگار و ارزشمندی در تبریز نیز معطوف دارند.

وی با اشاره به نقش حاج بهزاد پروین قدس، در حفظ و حراست از میراث هشت سال دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: این مجاهد بی‎ادعای فرهنگ مقاومت، محل توجه و تصویر شدن در قالب یک نمایش را دارد و امیدوارم که هنرمندان به آن توجه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار