معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی:

ارائه خدمات ۲۰ تیم در قالب طرح شهید رهنمون/آمادگی بسیجیان برای اجرای مرحله جدید طرح شهید سلیمانی

سرهنگ گودرزی گفت:بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم در مناطق محروم استان خدمات ویژه بهداشتی و درمانی در قالب طرح شهید رهنمون دریافت کرده اند.
کد خبر: ۹۳۵۷۶۶۱
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز در نشست هماهنگی طرح شهید سلیمانی با حضور فرماندهان سپاه شهرستانی اظهار کرد: استمرار خدمت رسانی و ادامه نهضت مومنانه برای خانواده های آسیب دیده و مناطق محروم توسط سپاه و بسیج در ابعاد مختلف در حال انجام و اولویت مهم است و سپاه در این مسیر متوقف نخواهد شد.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات در راستای کنترل و کاهش آسیب های بیماری کرونا اجرای طرح شهید سلیمانی بود که بیش از ۵۰ عنوان خدمت در قالب طرح شهید سلیمانی به مردم ارائه شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: طرح شهید سلیمانی با رویکرد علمی و دقیقی که داشت به شکل کاملا اثرگذار در کاهش و کنترل بیماری کرونا عمل کرد که کنترل موج های قبلی و کاهش بسیاری از تهدیدات کرونا از مهمترین دستاورد اجرای طرح است.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین مولفه هایی که در طرح شهید سلیمانی مورد توجه بود امیدآفرینی بود که خدمات گروه های جهادی و اجرای دقیق طرح این دستاورد را در بین مردم ایجاد کرد.

گودرزی گفت: در شرایطی امروز که برخی از شهرستان های استان مرکزی در وضعیت قرمز و برخی در نارنجی هستند آمادگی کامل برای راه اندازی مرحله جدید طرح شهید سلیمانی را داریم و کلیه ساختار و سازمان که تشکیل شده در حالت آماده باش قرار دارند.

وی ادامه داد: در سطح استان مرکزی بیش از ۲ هزار و ۱۹۹ تیم تشکیل شده و بیش از ۱۰۸ هزار نفر به عنوان سفیران سلامت آمورش دیده اند و بیش از ۶۹۸ پایگاه سلامت در این راستا فعال هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: همچنین ۵ هزار و ۵۰۰ بسیجی برای اجرای طرح شهید سلیمانی در قالب کمیته های تخصصی آموزش دیده اند و بیش از ۱۷۰ پزشک، ۴۰۳ پرستار و ۶۰۴ بهورز در کنار ۶۵ نیروی جهادی از طلاب بسیجی برای انجام تغسیل و تدفین اموات و ۳۰۰  بسیجی و طلبه به عنوان همیاران بیمار در قالب طرح شهید سلیمانی خدمات ارائه می کنند.

وی بیان کرد: در سطح استان مرکزی جمعیت تحت پوشش طرح شهید سلیمانی بیش از ۴۵۶ هزار خانواده است که در صورت نیاز اقدامات بهداشتی و درمانی مربوط انجام خواهند شد.

گودرزی پای کارآوردم مردم و راه اندازی بسیج مردمی برای مبارزه همه جانبه با بیماری کرونا را از مهمترین دلایل موفقیت طرح شهید سلیمانی خواند و گفت:امروز به عنوان الگویی کامل برای مقابله با سایر بحران ها در اختیار است.

وی افزود: طرح شهید رهنمون به عنوان یکی از طرح های موثر در حوزه بهداشت و درمان در قالب گروه های جهادی متخصص همچنان فعال هستند که در سه ماهه اول امسال بیش از ۲۰ تیم به شکل مستمر و رایگان خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم ارائه کرده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم در مناطق محروم استان خدمات ویژه بهداشتی و درمانی در قالب طرح شهید رهنمون دریافت کرده اند و ۲۰ تیم همواره در این راستا به مردم خدمات رسانی می کنند که اعزام تیم ها از ابتدای تابستان شروع شده است.

وی گفت: یکی دیگر از خدمات مهم در قالب طرح شهید سلیمانی کمک به روند واکسیناسیون عمومی است که بیش از ۱۵۵ هزار نفر از مردم توسط بسیج واکسینه شده اند و تا واکسینه کردن عمومی مردم همه ظرفیت ها پای کار است.

وی خاطر نشان کرد: نهضت کمک مومنانه در قالب های مختلف همچنان با قوت در دستور کار است و یکی از مهمترین اقدامات تهیه و توزیع بسته های معیشتی است که به مناسبت های مختلف میان جامعه هدف توزیع می شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار