خبرهای داغ:

فرمانده سپاه ناحیه سرخه از فرمانده اسبق روستای ایج دیدار کرد

فرمانده سپاه ناحیه سرخه به منظور قدردانی از زحمات فرمانده اسبق روستای ایج در این روستا حضور یافت.
کد خبر: ۹۳۵۶۶۳۹
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ سرگرد محمد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه از فرمانده سابق پایگاه بسیج شهدای روستای ایج دیدار کرد.

این برنامه با بازدید از روند بازسازی حسینیه و مسجد جامع این روستا و جلسه با هیئت امنا مسجد جامع روستای ایج در خصوص احداث پایگاه بسیج در مسجد همراه بود.

سرگرد محمد مهدی ادهم در این جمع ضمن قدردانی از تلاش های این فرمانده اظهار کرد: وجود شما مایه‌ی افتخار و دلگرمی ماست و امیدوارم بتوانیم راه شما و شهدا را به خوبی ادامه دهیم .

وی افزود: بسیج در طول این چهل و یک سال کارنامه درخشانی از خود نشان داده است و همه باید تلاش کنیم این سرمایه ملی را حفظ کنیم تا شرمنده خون شهدا و امام (ره (نشویم.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه در ادامه اضافه کرد: حماسه آفرینی ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده و در تمام دوران حیات پربرکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری همواره الگو و پیشگام بوده است.

ادهم بیان داشت: همانگونه که در قرآن آمده مومنین با هم برابرند و در کنار هم با صلح و صفا حضور پیدا کرده و به وعده‌های الهی حُسن ظن داشته باشیم تا به مدد الهی مشمول دعای حضرت بقیه الله قرار بگیریم و باید در این مسیر ثابت قدم باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار