طرح محله محور کلبه کرامت در پردیسان

در راستای اجرای طرح های محله محور بسیج که از چندی پیش در رأس برنامه های معاونت اجتماعی قرار گرفته، جلسه ویژه ای با موضوع طرح کلبه کرامت در مسجد امام محمد باقر (ع) پردیسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۶۶۲۷
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

طرح محله محور کلبه کرامت در پردیسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این جلسه که با حضور فرمانده و مسئول اجتماعی پایگاه و ۴ تن از رابطین مجتمع‌های محله برگزار شد، گفتگو‌هایی پیرامون اختصاص اتاق و یا حسینیه جهت راه اندازی کلبه کرامت را دارند و معرفی مسئول کلبه کرامت پایگاه، اهداف و عملکرد این طرح تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده پایگاه با اشاره به ابعاد طرح کلبه کرامت گفت:: تاسیس کلبه کرامت در مجتمع‌ها در راستای ادامه فعالیت‌های خدمت رسانی در حیطه فرهنگی_اجتماعی پیش بینی شده و هدف آن پای کار آوردن مردم و دادن جایگاه حقوقی به آن‌ها در مجتمع است تا خود آنان طبق ظرفیت‌ها و نیاز محدوده خود در یکی از گروه‌های نقش آفرین، فعالیت نموده و نسبت به جامعه خود اثرگذار باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از مهمترین و مقدماتی‌ترین ارکان این طرح، مردمی بودن آن است که از طریق آگاه سازی و توجه دادن به آسیب‌ها و ظرفیت‌های موجود در سطح مجتمع و نهایتا ایجاد بستر مناسب از طریق تعامل با مدیران مجتمع و همچنین ایجاد مطالبه عمومی میسر خواهد شد.

گفتنی است در پایان جلسه، فرم‌های ویژه درخواست ایجاد کلبه کرامت برای پیگیری در اختیار رابطین قرار گرفت.

انتهای پیام/هاشمی نسب
ارسال نظرات
آخرین اخبار