حجاب بیمه کننده سلامت زنان و دختران مسلمان است

ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان گفت: حجاب و عفاف ۲ اصل مهم در زندگی بشری به شمار می‌رود چرا که رعایت این الزامات دینی موجب می‌شود تا انسان از آسیب‌های اجتماعی دور بماند.
کد خبر: ۹۳۵۶۴۴۶
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: یکی از کارکرد‌های مهم حجاب در حوزه اجتماعی است، زیرا توجه به این مهم انسان را از معاشرت‌های بی بند وبار محفوظ می‌دارد و بر تحکیم نظام خانواده افزوده و از انحلال کانون خانوادگی جلوگیری و امنیت اجتماعی را فراهم می‌کند.

وی عنوان داشت: زنان مسلمان مایه شرف و آبروی جامعه اسلامی بوده که انتظار می‌رود نسبت به امر حجاب وعفاف توجه بیشتری داشته باشند.


ماموستا شیرزادی افزود: انتظار می‌رود بانوان جامعه با مدنظر قراردادن آموزه‌های قرآنی از سلامت معنوی خویش حفاظت کنند و خود را برابر توطئه‌های ضدهویتی دشمنان مصون دارند.


این ماموستای اهل سنت عنوان کرد: حجاب و عفاف و توجه به این مهم جامعه را از گرفتار شدن در آسیب‌های اجتماعی مصون می‌سازد.


وی خاطرنشان کرد: رعایت حجاب و عفاف تنها وظیفه زنان نبوده و همه جامعه باید در این زمینه تلاش و دقت جدی داشته باشند.

امام جمعه شهرستان مریوان افزود: در شرایطی که بدخواهان نظام اسلامی و استکبار جهانی در شبیخون گسترده فرهنگی قصد دارند این عزت و افتخار زن مسلمان را هتک کنند و با شبهه و تمسخر در تلاشند این زینت بندگی را از آنان بگیرند، وظیفه اصلی به دوش خود بانوان و دختران ماست تا در حفظ این پوشش و پاکیزگی تلاش کنند.


ماموستا شیرزادی گفت: زنان ایرانی امروز باحجاب و عفت خود توانسته‌اند راه‌های ترقی را پیموده و در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی الگو شوند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار