خبرهای داغ:

تجلیل از فرماندهان و جانشینان سابق پایگاه‌های حوزه بسیج کربلای بسطام

شاهرود_ به همت حوزه بسیج مساجد و محلات کربلای بسطام از زحمات فرماندهان و جانشینان سابق پایگاه‌های بسیج این حوزه تقدیر شد.
کد خبر: ۹۳۵۶۱۲۵
|
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرنگار بسیج، به همت حوزه بسیج مساجد و محلات کربلای بسطام از زحمات جانشینان و فرماندهان سابق پایگاه‌های بسیج این حوزه تقدیر شد.
در این برنامه که با حضور فرماندهی و شورای حوزه انجام شد از زحمات جانشین پایگاه بسیج شهید کاظمی روستای الیکایی، فرماندهان دوره‌های قبلی پایگاه بسیج شهید محمدی روستای ده خیر، فرمانده دوره قبل و جانشین فعلی پایگاه بسیج محمد رسول الله (ص) روستای زرگر، فرمانده قبلی و شورای پایگاه بسیج مهدی صاحب الزمان (عج) روستای قلعه میرزا سلیمان، جانشین پایگاه بسیج شهید منتظری روستای حسین آباد، جانشین پایگاه و موثرین شورای پایگاه بسیج شهید بهشتی (ره) روستای کلامو و جانشین پایگاه و موثرین شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران روستای قهج با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.
سیدعلی حسینی زرگر فرمانده حوزه در این دیدار‌ها با تجلیل از بسیجیان و پیشکسوتان بسیج بر همکاری و تعامل و همراهی همه مردم با بسیج تاکید کرد و خواستار پشتیبانی همه از بسیج در راه پیشبرد اهداف نظام اسلامی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار