نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام:

استان ایلام نیازمند جهش تولید و سرمایه گذاری است/ حمایت از تولیدکنندگان زمینه ساز محرومیت زدایی است

نماینده ولی فقیه وامام جمعه ایلام، گفت: استان ایلام نیازمند جهش در عرصه تولید و سرمایه گذاری است.
کد خبر: ۹۳۵۶۰۲۹
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه باید تلاش کرد که با فراهم کردن زمینه تولید در استان در رفع محرومیت زدایی در استان تاثیرگذار بود، گفت: استان ایلام نیازمند جهش در عرصه تولید و سرمایه گذاری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز(۱۶ تیر) در دیدار با تولیدکنندگان و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان که به منظور بررسی مشکلات و بیان دغدغه های تولیدکنندگان استان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، نظارتی و بازرسی مربوطه برگزار شد: اظهار کرد: در این جلسه دغدغه های واحدهای تولیدی استان مطرح شد و مسئولان محترم هم پاسخگو بودند که جلسه خوبی بود.

حجت الاسلام والمسلمین «الله نور کریمی تبار» بیان کرد: آنچه که از برآیند سخنان تولیدکنندگان استان که در این جمع بیان کردند، دریافت می شود این است که در مجموع رضایت نسبی از مدیران استان در حوزه حمایت از تولید داشتند و مدیران استان در حد توان خود مستمع دغدغه ها و مشکلات تولید کنندگان و پیگیر امورات و کارهای انان بوده اند.

وی بیان کرد: آنچه که در این جلسه بیان شد نشان می دهد که مانع اصلی سر راه تولید، برخی از قوانین دست و پاگیر است که نیاز به بازنگری و اصلاح دارد، و یا مسائل و موضوعاتی است که خارج از توان استان بوده و باید در سطح کشور و ملی دنبال و پیگیری شود

امام جمعه ایلام با بیان اینکه برای تحقق شعار سال و آنچه که نیاز کشور ماست، باید جهش تولید در کشور و استان روی دهد، ابراز کرد: مقام معظم رهبری همواره بر حمایت از تولید و اینکه پشتیبانی ها از واحدهای تولیدی و تولید در کشور انجام شود، تاکید فرموده اند و لازم است مدیران محترم دستگاه های اجرایی مرتبط با تولید، در جلسات بیشتری چالش های پیش روی تولید استان را شناسایی و در رفع آنها تلاش کنند.

حجت الاسلام دکتر کریمی تبار یادآور شد: در راستای حمایت از تولید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان و همچنین ستاد اقتصاد مقاومتی استان فعال بوده و فعالیت خوبی در زمینه بازگشت واحدهای تولید به چرخه تولید داشته اند ولی نیاز استان ما این است که جهش تولید در استان روی دهد.

وی با اشاره به اینکه جهش تولید نیازمند جهش برای سرمایه گذاری در استان است، یادآور شد: باید تلاش کرد که با فراهم کردن زمینه تولید در استان در رفع محرومیت زدایی در استان تاثیرگذار بود و گام های موثری را در بحث ایجاد اشتغال در استان برداشت.

امام جمعه ایلام گفت: در استانی کوچکی به لحاظ وسعت جغرافیایی و جمعیتی این ضعف بزرگی است که بگوییم جوانان ما بیکار هستند، با این ظرفیت های خدادادی و منابعی که در استان وجود دارد امید است هم تولیدکنندگان و هم سرمایه گذران دست به دست هم دهند و شاهد رونق تولید و اشتغال برای جوانان باشیم.

گفتنی است، در این نشست صمیمی جمعی از صاحبان واحدهای تولیدی و تولیدکنندگان استان دغدغه ها، ایده ها، نظرات، مسائل و مشکلات خود را که با حضور مسئولان اجرایی دستگاه های مرتبط برگزار شد، بیان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار