خبرهای داغ:
با حضور رئیس کنگره شهدای استان قم صورت گرفت

آئین افتتاحیه حسینیه شهدای زندان مرکزی استان قم

آئین افتتاحیه حسینه شهدای زندان مرکزی استان قم و آزادی ۴ زندانی جرایم غیر امد با حضور حاجی زاده رئیس کنگره شهدای استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۷۱۹
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم افتتاحیه حسینیه شهدای زندان مرکزی استان قم با حضور حاجی زاده رئیس کنگره شهدا استان، رنجبر مدیر کل زندان‌های قم، اکبری تبار معاون فرهنگی سازمان تبلیغات و با سخنرانی حجت الاسلام بندانی نیشابوری برگزارشد.

حجت الاسلام بندانی نیشابوری در این مراسم با اشاره به جایگاه و آثار ویژه زیارت عاشورا، توسل به اهل بیت را از راه‌های رسیدن به سعادت و کمال انسان دانست.

رنجبر مدیر کل زندان‌ها نیز با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت گفت::امروز جامعه ما بیش از پیش نیازمند فرهنگ ایثار وشهادت است و دشمنان نیز از همه فضا‌ها و توان خود استفاده می‌کنند تا به این فرهنگ، نظام و انقلاب آسیب برسانند.

وی همچنین ادامه داد تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در ایران جریان دارد دشمن دست به ایران هراسی خواهد زد و بایستی با ترویج این فرهنگ نقشه شوم آن‌ها را نابود کرد.

رنجبر تاکید کرد:تقویت و پایه ریزی فرهنگ ایثار و شهادت بایستی از سنین پایین و کودکی در نسل‌ها صورت گیرد.

حاجی زاده رئیس کنگره شهدا نیز گفت: بایستی با نگاه به تاریخ اسلام و متاسی از قرآن کریم عبرت گرفتن را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

وی همچنین ادامه داد الگوبرداری از شهدا گام برداشتن در مسیر سعادت است چراکه این بزرگواران فرمان هل من ناصر امام حسین (ع) را پس از ۱۴۰۰ سال لبیک گفتند، پس لازمه حرکت در مسیر اهداف اسلام و انقلاب فرهنگ شهادت است.

همچنین در این مراسم به همت ستاد دیه استان ۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد بر اساس طرحی با عنوان (نذر هشتم) مزین به نام امام رضا علیه السلام آزاد شدند.

گفتنی است در پایان این مراسم از پدران شهیدان سعید سامانلو و مهدی ایمانی نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات