خبرهای داغ:

آیت الله شاهرودی افتخار استان سمنان/ساخت مستند و نگارش کتاب

شاهرود_دبیر اجرایی کنگره آیت‌الله شاهرودی، گفت: همایش نکوداشت آیت‌الله سید محمود حسینی شاهرودی ۱۷ تیرماه ۱۴۰۰ در شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۵۵۵۷
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
آیت الله شاهرودی افتخار استان سمنان/ساخت مستند و نگارش کتاببه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام عباس نصیری فرد در نشست خبری با حضور اصحاب رسانهبه مناسبت همایش نکوداشت آیت‌الله حاج سید محمد حسینی شاهرودی که در سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود برگزار شد، با بیان اینکه آیت‌الله سید محمود شاهرودی مرجع تقلید جامع و ازنظر علمی بسیار دقیق بودند، اظهار کرد:آیت‌الله شاهرودی برای نخستین بار بعثه حج را راه‌اندازی و پیاده‌روی اربعین را احیا کرد.
وی ضمن بیان این مطلب که بخش علمی و تبلیغی و ترویجی این مرجع بزرگ شیعه را،  ۱۰ تیم تحقیقاتی پیگیری می‌کنند، عنوان داشت: آثاربزرگ آیت‌الله شاهرودی در سیزده عنوان و ۵۵ جلد تحقیق و بررسی می‌شود که همچنین ۷ عنوان آن تالیف خود این عالم ربانی است و باقی مانده پیرامون شخصیت، مقالات، شیوه زندگی و ... است.
دبیر اجرایی کنگره آیت‌الله شاهرودی با اشاره به اینکه کتاب سیره عملی و اخلاقی آیت‌الله‌العظمی شاهرودی ویژه طلاب و دانشجویان در حال چاپ است و همچنین کتاب دیگری در قالب مقالات و مصاحبه‌ها چاپ خواهد شد، اعلام کرد: کتاب رمانی درباره آیت‌الله حسینی شاهرودی توسط یکی از رمان نویسان برتر کشور در حال تدوین است که این مجموعه در روز همایش رونمایی خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار