مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت جوادالائمه(ع):

12 تیرماه سال1367 روز افشای نقض حقوق بشر از سوی آمریکا است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت جوادالائمه(ع) 12 تیرماه1367 را روز افشای نقض حقوق بشر توسط آمریکایی ها برشمرد، گفت: خلیج فارس و کشورمان ایران با اتفاق افتادن این حادثه همچنان داغی بر سینه دارند.
کد خبر: ۹۳۵۵۱۰۳
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین سبحانی اظهار داشت:290 مسافر بر آسمان خلیج همیشه فارس در این روز، در حال پرواز بودند که مورد هدف دشمن آمریکایی قرار گرفتند و متاسفانه 66 تن از این مسافران کودک بودند.

12 تیرماه سال1367 روز افشای نقض حقوق بشر از سوی آمریکا است

وی افزود: پس از سی و سه سال این حادثه دردناک فراموش نشده و باید نسل آینده بداند آمریکایی ها که ادعای حقوق بشر می کند چه ننگی در این روز انجام داده اند، هواپیمای مسافربری را به جای هواپیمای جنگی مورد هدف قرار می دهند و جالب این جا است که هیچ وقت به خاطر این اتفاق بی رحمانه عذر خواهی نکردند و همچنان بعد از سال ها ایران را تروریسم می خوانند در حالی که اولین و آخرین تروریسم خودشان و کشور های تابعه آن ها هستند.

وی خاطر نشان کرد: امروز به کودکان کشورهای سوریه، یمن، بحرین، افغانستان، عراق وغیره رحم نمی کند، کودک، پیر و زنان در جنگ های مختلف به بهانه های واهی به خاک و خون کشیده می شوند، لذا لازم است ما در این روز این نقض حقوق بشر آمریکایی را افشا کنیم تا این ظلم به فراموشی سپرده نشود.

 خبرنگار بسیجی : هادی جامه بزرگ

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار