پیام تشکر و قدردانی خواهران بسیج دانشجویی از زحمات نیک روش

پیام تشکر واحد خواهران بسیج دانشجوی به پاس زحمات محمد جواد نیک روش رئیس سابق سازمان بسیج دانشجویی
کد خبر: ۹۳۵۴۹۴۹
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

بسم الله الرحمن الرحیم

امام سجاد عليه السلام

أمّا حَقُّ ذِى المَعروفِ عَلَيكَ فَأن تَشكُرَهُ و تَذكُرَ مَعروفَهُ، وَ تُكسِبَهُ المَقالَةَ الحَسَنَةَ و َتُخلِصَ لَهُ الدُّعاءَ فيما بَينَكَ وَ بَينَ اللّه  عَزَّوَجَلَّ، فَإذا فَعَلتَ ذلِكَ كُنتَ قَد شَكَرتَهُ سِرّا وَ عَلانيَةً ، ثُمَّ إن قَدَرتَ عَلى مُكافاتِهِ يَوما كافَيتَهُ؛

 

حق كسى كه به تو نيكى كرده ، اين است كه از او تشكر كنى و نيكيش را به زبان آورى و از وى به خوبى ياد كنى و ميان خود و خداى عزوجل برايش خالصانه دعا كنى ، هرگاه چنين كردى بى گمان پنهانى و آشكارا از او تشكر كرده اى . سپس اگر روزى توانستى نيكى او را جبران كنى ، جبران كن .

امالی(صدوق) ص372

 جناب آقای دکتر نیک روش از زحمات بی دریغ ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه ای که جنابعالی در طول مدت خدمت در بسیج دانشجویی داشتید تشکر و قدردانی  می نماییم ، بی شک دردوران مدیریت شما گامهای مثبت و اساسی در جهت هویت بخشی به خواهران در بسیج دانشجویی کشور و همچنین پیاده سازی الگوی سوم زن مسلمان ایرانی( علیرغم همه موانع و سنگ اندازیها) برداشته شد، و موجب ارتقاء سطح کمی و کیفی در امر خواهران بسیج دانشجویی گردید.

 مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند جنابعالی که دلسوزانه و با درک لحظات بحرانی و روحیه جهادی حضوری فعال در این عرصه را داشتید؛ اعلام می داریم.

امید است، با استعانت از خداوند متعال و با امید به آینده ای روشن در مسیر زمینه سازی ظهور یگانه منجی عالم بشریت؛ گام های خود را محکم تر و منسجم تر از گذشته بردارید .و انشالله در پرتو عنایات حق تعالی همواره در کلیه شئون زندگی موفق و موید باشید.

همچنین  انتخاب  شایسته جناب دکتر محمد حسین کفعمی  به عنوان رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور را صمیمانه تبریک و تهینت عرض نموده و رجای واثق داریم تعهد و کارآمدی های برجسته شما نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر به قله های رفیع پیشرفت و توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران خواهدبود. انتظار مجموعه خواهران دانشجویی  از ریاست محترم سازمان اینست  درحوزه اختیارات  و ساختار خواهران نگاه جدی تری بشود.وامیدواریم

 مسیر مثبتی که در سه سال گذشته در این مجموعه برای احیای هویت خواهران، اهتمام ویژه به کارویژه های خواهران، پرهیز از مردواره کردن خواهران و در یک کلمه، "احیای هویت حقیقی زن مسلمان" چه در ساختار و چه در محتوا و برنامه آغاز شده بود، با قوت و حمایت ویژه تر  حضرتعالی امتداد یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار