مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا:

مطالبات مردمی در دولت منتخب پیگیری خواهد شد / تحقق عدالت از اهداف دولت انقلابی است

ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا با اشاره به اینکه آحاد مردم و بویژه  انقلابی‌ها قطعا نسبت به دولت آینده مطالبه بیشتری خواهند داشت،گفت: مطالبات مردمی در دولت منتخب پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۷۳۰
|
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
مطالبات مردمی در دولت منتخب پیگیری خواهد شد / تحقق عدالت از اهداف دولت انقلابی است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم یادواره شهداء و کمک مومنانه شهرستان عباس آباد بخش سلمانشهر با حضور  حجت الا سلام والمسلمین تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه برگزار شد.

 حجت الاسلام تسخیری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تجلیل از شهدا را عمل خیر دانست و گفت: کمک مومنانه در کنار تجلیل از شهدا عمل خیر دیگری از انفاق جان و انفاق مال در کمک مومنانه به نمایش گذاشته شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد: تا پای جان با شهداعهد می‌بندیم که از ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف انقلاب و از امامین انقلاب دفاع کنیم.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه کمک خیرین را اقدام خداپسندانه برشمرد و اضافه کرد: کمک مومنانه امید و نشانه خدمت به مردم است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر اینکه  شعار منتخب مردم شعار انقلابی است گفت: این دولت، دولت انقلابی و مردمی است.

حجت الاسلام تسخیری تصریح کرد: آحاد مردم و بویژه  انقلابی‌ها قطعا نسبت به دولت آینده مطالبه بیشتری خواهند داشت.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه مردم به منتخب انقلابی با وجود سم پاشی‌هایی که از درون وبیرون برعلیه انتخابات وجود داشت رای بالایی دادند، خاطرنشان کرد: حضور قابل قبول و هم انتخاب بسیار پسندیده از سوی مردم رقم خورد، اما معنایش این نیست که فقط یک شخص انقلابی روی کار قرار گیردو مردم از او مطالبه نداشته باشند. قطعا مردم و چهره‌های مومن و انقلابی بیش از گذشته از دولت منتخب توقع دارند.


حجت الاسلام تسخیری  با اشاره به  آیه هفت سوره حشر قرآن کریم به شاخص‌های یک دولت انقلابی پرداخت و گفت: شاخص یک دولت انقلابی و مردمی عبارتنداز اموالی که به واسطه‌ای به رسول خدا برای اداره جامعه اسلامی داده می‌شود از ناحیه خدا این اموال باید اینگونه تقسیم شود اموالی که در دست دولت مردان اسلامی قرار می‌گیرد باید بین فقرا، مستمندان، یتیمان، بین قشر ضعیف جامعه توزیع شود. دولتی که ثروت را بین ثروتمندان تقسیم می‌کندآن دولت، دولت ثروتمندان است، دولت مرفهان و سلطنت طلبان است. آن دولت ،دولت مردمی نیست دولت مردمی بیت المال را به عدالت بین مردم تقسیم می‌کند. مردم انتظار دارند که  تکرار نشود ثروت بین اغنیا دوباره گردش کند غنی غنی‌تر و فقیر فقیر‌تر شود.

حجت الا سلام تسخیری در ادامه به  بیانات رهبر انقلاب در خصوص قوه قضائیه هم اشاره و اضافه کرد: جناب آقای رئیسی در دو سالی که در قوه قضائیه مسئولیت داشتندآن اقداماتی که ما مطرح می‌کنیم اقدام جهادی شبانه روزی و انقلابی در ایشان وجود داشت یعنی اقدام را به رخ مردم کشیدن هدف از بیان مقام معظم رهبری ادامه دادن مسیر قوه قضائیه در آینده است.

به گزارش بسیج، در پایان مراسم ۱۰۰ بسته معیشتی هربسته به ارزش ۳۰۰ هزارتومنان بین نیازمندان توزیع و همچنین ۱۰ میلیون تومان از طرف خیرین برای درمان بیماران اهداء شد.
 
مطالبات مردمی در دولت منتخب پیگیری خواهد شد / تحقق عدالت از اهداف دولت انقلابی است
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار