مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

بسیج برای تحقق آرمان‌ها انقلاب باید مطالبه گر باشد

ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا افزود:بسیج برای تحقق آرمان‌ها و منویات امامین انقلاب از تمامی دولت‌ها مطالبه گر می‌باشد.
کد خبر: ۹۳۵۴۰۰۱
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

بسیج برای تحقق آرمان‌ها انقلاب باید مطالبه گر باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا به همراه  سرهنگ نوری مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه کربلاو تعدادی از همکاران و فرماندهان حوزه ادارات کل با حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا دیدار کردند.

 در این دیدار حجت الاسلام تسخیری گفت:در تحقق دولت اسلامی و ایجاد گفتمان انقلابی نقش بسیج ادارات و کارمندان در شناسایی، معرفی و حمایت از کادر تراز انقلاب بسیار حایز اهمیت می‌باشد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا افزود:بسیج برای تحقق آرمان‌ها و منویات امامین انقلاب از تمامی دولت‌ها مطالبه گر می‌باشد.
 
حجت الاسلام تسخیری با اشاره به انتخابات ایت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب اضافه کرد:آیت الله رئیسی با شعار انقلابی گری پیروز رقابت‌ها شد، لذا کار نیرو‌های بسیجی و انقلابی و انسان‌های صالح و سالم در تحقق کارآمدی نظام اسلامی بیشتر و سخت‌تر از هر دوره‌ای شده است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پایان سخنان خود تاکید کرد:داشتن ویژگی‌های جوانی، وقت گذاری، مصمم بودن، داشتن برنامه مدون واستفاده از دیگر ظرفیت‌های موجود درون و برون سازمانی توسط مجموعه بسیج ادارات کل استان در تسریع و اثربخشی رسیدن به اهداف و نقشه راه انقلاب اسلامی بسیار کمک کار و حایز اهمیت است.
 
در پایان هم سرهنگ شعبانی با اشاره به داشتن جامعه هدف حدود ۶۰ بسیح اداره کل و بیش از ۲۰ بسیج اداری و کارمندی در شهرستان‌های استان نسبت به تحقق عرصه‌های نقش آفرین بسیج در فعالیت‌های پیامد محور و حفظ و انسجام بسیجیان و همچنین مبارزه با فساد اداری با همکاری و هماهنگی سازمان اطلاعات سپاه و بسیجیان عزیز که از مطالبات مقام عظمای ولایت می‌باشد مطالبی ارائه کرد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار