فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نزاجا:

جوانان برومند ارتش الگوی جامعه از لحاظ تندرستی و ورزشکاری هستند

تبریز- فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نزاجا اظهارداشت: جوانان برومند ارتش الگوی جامعه از لحاظ تندرستی و ورزشکاری هستند.
کد خبر: ۹۳۵۳۷۶۲
|
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی دلاور با حضور در ورزش صبحگاهی همگانی تیپ ۲۵ نزاجا ضمن گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت:‌ راز سلامتی و تندرستی نیروهای مخصوص ارتش ورزش صبحگاهی مداوم و مستمر بوده که باعث شده یک حس نفرت نسبت به مواد مخدر در نیروهای ارتش بوجود آورده است و فعالیتهای ارتش در راستای مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدر جزو افتخارات این نیروهای غیور و ولایتمدار است.
وی در ادامه افزود: اگر فرهنگ سلامت و تشویق به ورزش در بین آحاد مردم افزایش یابد قطعاً قدمی شایسته به سمت برچیده شدن مواد مخدر از سطح جامعه خواهد بود.
سرهنگ دلاور خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای پرسنل پایور و وظیفه با هدف مبارزه با مواد مخدر یکی از اهداف مهم ارتش است که امیدواریم بتوانیم این کلاس ها را برای عموم مردم نیز برگزار کنیم تا بتوانیم با یاری مردم شریف و فهیم ایران بزرگ کشوری پاک و عاری از مواد مخدر داشته باشیم.
 دلاور در پایان با تشکر از زحمات پرسنل دایره مبارزه با مواد مخدر در نیروهای مسلح گفت : باعث افتخار است که در این حیطه خادم ملت هستیم و جوانان برومند ارتش به عنوان نمونه و الگوی جامعه از لحاظ تندرستی و ورزشکاری هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار