معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

کم کاری برخی کمیته ها در راستای کنگره 3535 شهید قابل قبول نیست

زنجان-معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به اینکه کنگره 3535 شهید استان زنجان در پاییز امسال برگزار می شود، گفت: کم کاری برخی کمیته ها در راستای کنگره مذکور قابل قبول نیست.
کد خبر: ۹۳۵۳۵۴۱
|
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ در راستای برگزاری هرچه بهتر کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان؛ جلسه‌ای با حضور برخی مسئولین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد.

در این جلسه؛ سرهنگ سید شمس الدین موسوی معاون اجرایی سپاه استان با اشاره به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان در پاییز امسال، اظهار داشت: تمامی کمیته ها، اقشار و مسئولین می‌بایست برای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن کنگره تلاش نموده و برنامه‌های قابل قبولی ارائه دهند.

وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته در اکثر استان‌ها کنگره برگزار شده است، عنوان کرد: استان زنجان برای اولین بار کنگره ۳۵۳۵ شهید را برگزار می‌کند.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشراف کامل به موضوع کنگره دارند، تأکید کرد:همه باید تلاش کنیم بهترین عملکرد و گزارش را به رهبر انقلاب (مدظله العالی) ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه باید از فضا‌های عمومی و مجازی به نحواحسن بهره برد، عنوان کرد: همه‌ی سعی کنیم در مدت زمان کوتاه باقی مانده اطلاع رسانی در فضای مجازی و حقیقی داشته و برای هرچه با شکوه‌تر و مفید‌تر بودن برنامه‌های کنگره تلاش کنیم.

وی با اشاره به کم کاری برخی کمیته‌های مرتبط با کنگره تصریح کرد:برای بهتر شدن عملکرد این نهاد‌ها باید بازرسی صورت بگیرد و هر ۱۵ روز جلسه برگزار و گزارش پیشرفت و عملکرد کمیته‌ها ارائه شود.

موسوی با اشاره به بکارگیری از ظرفیت فضای شهر به منظور معرفی شهدا وکنگره، تأکید کرد: در فضای شهری می‌توان با نصب پرچم، بنرو بیلبورد‌ها برای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان فرهنگ سازی نمود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس قبل از اجلاسیه، عنوان کرد: هیئت‌ها و مساجد محل مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین مداحان مبلغان هدایتگر این مسیر هستند.

این مسئول در ادامه با اشاره به پخش کنگره ملی شهدای دفاع مقدس ۳۵۳۵ شهید استان به صورت مستقیم و زنده از شبکه‌های صدا وسیما، تأکید کرد: همه نهادها، مسولین، کمیته ها، دبیرخانه‌ها و هرکسی که می‌تواند در این امر خطیر مهم کمک کند باید پای کار بیاید.

معاون اجرایی سپاه استان با بیان اینکه با صدا و سیما صحبت و هماهنگی صورت گرفته است، بیان داشت: خبرگزاری ها، روزنامه‌ها و نشریه‌ها هم باید برای هرچه بهتر برگزار شدن کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان کمک و همت راسخ داشته باشند.

موسوی تاکید کرد:ساخت کلیپ و مستند درباره‌ی زندگی نامه‌ی شهدا برای زمینه سازی برگزاری کنگره در فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است.

وی درپایان خاطرنشان کرد: سازمان شهرداری زنجان تمامی تابلو‌های فرهنگی در سطح شهر را در اختیار کنگره قرار داده است و اتحادیه ها، اصناف، تاکسیرانی‌ها بهترین مکان برای تبلیغ و ترویج کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان هستند.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار