خبرهای داغ:

خدمت به مردم مهمترین راه کسب رضایت خداوند است

سمنان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: خدمت به مردم، از مهمترین راه‌های کسب رضایت خداوند است.
کد خبر: ۹۳۵۳۰۲۲
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سیدابوالفضل راسخی در دیدار با مدیران نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان، شورای معاونین و کمیسیون عملکرد سپاه ناحیه سمنان با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) اظهار کرد: این امام همام شیعیان را به رفع مشکلات مردم سفارش کرده اند.

وی افزود: کمک و خدمت به دیگر افراد جامعه وظیفه و رسالتی است که امامان و بزرگان دین (ع) بدان سفارش و تأکید ویژه ای داشته اند و عاقبت به خیری در دنیا و جزا و پاداش در روز قیامت از سوی خداوند را نتیجه و ثمره آن عنوان کرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان بیان کرد: "صله رحم"از دیگر سفارشات اکیدی که در دین اسلام بدان توجهی خاص شده است.

حجت الاسلام راسخی گفت: شیوع کرونا بسیاری از روابط اجتماعی به ویژه مذهبی را تحت تأثیر خود قرار داد و به عبارتی باید گفت شیوع این ویروس صدمه بزرگ به جامعه مسلمان به ویژه ما شیعیان وارد کرد؛ چرا که به واسطه برپایی مناسبات مختلف دینی و مذهبی ما شیعیان دور هم جمع می شدیم؛ اما شیوع این ویروس سبب کمرنگ شدن این اجتماعات شد.

وی گفت: آسیب ها و تبعات ناشی از عدم تجمع و در کنار هم قرار گرفتن بسیار زیاد است که اینها در طول زمان مشخص خواهند شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان بیان کرد: بر این اساس باید نسبت به صله ارحام با خویشاوندان توجه کنیم و در شرایط کنونی با رعایت پروتکل های بهداشتی از حال و اوضاع اقوام و نزدیکان باخبر شویم.

حجت الاسلام راسخی در ادامه با اشاره به انتخابات 28 خردادماه و حضور پرشکوه آحاد مردم در این آوردگاه مهم سیاسی گفت: دشمنان علیرغم تلاش های گسترده خود نتوانستند به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابند.

وی گفت: "تعمد در تخریب" فتنه شومی است که دشمنان پس از انتخابات به دنبال آن هستند و می خواهند شیرینی حضور پرشور مردم در این انتخابات را به کامشان تلخ کنند؛ بنابراین همچون همیشه ملت ایران باید بصیر و هوشیار باشند.

به گزارش بسیج، این نشست به منظور بررسی عملکرد مدیران سپاه ناحیه سمنان برگزار شده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار