مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

تکلیف جریان‌انقلابی در دولت انقلابی سنگین‌تر است/ باید کمک کرد تا گره مشکلات باز شود

ساری-مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد: باید جریان انقلابی به دولت انقلابی کمک کند تا گره از مشکلات کنونی جامعه باز شود.
کد خبر: ۹۳۵۳۰۱۴
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا، پیش از ظهر امروز در جمع مسئولین دفاتر نمایندگی، ولی فقیه در شهرستان‌های استان ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز میلاد امام رضا (علیه السلام) با اشاره به تشکیل دولت جوان مومن انقلابی، که از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب بوده است، گفت: امروز همه ما نسبت به گذشته در تحقق دولت اسلامی تکالیف بیشتری برعهده داریم.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه نهضت و حاکمیت دینی تشکیل شد، اما دولت اسلامی در گذشته شکل نگرفته بود، افزود: در ۲۸ خرداد رئیس دولتی از سوی مردم انتخاب شد که شعار‌های امام و انقلاب را سرلوحه دولت خود قرار داده است و امید زیادی برای تحقق دولت اسلامی در جامعه ایجاد شده است. برای عدم موفقیت جریان انقلابی در این انتخابات، جنگ احزابی براه انداخته شد و به لطف خدا، تمامی دلسوزان انقلاب به میدان آمدند ودر مقابل بوق‌های تبلیغاتی دشمنان پیروز شدند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه امروز در جامعه مردم انتظار کار از دولت انقلابی دارند ادامه داد: این دولت، یک دولت تحول است که هم باید پیشبرنده کار‌های خود و هم برطرف کننده مشکلات کشور باشد.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه دولت انقلابی با شعار انقلابی، وارد میدان شده است، اضافه کرد: سپاه همیشه برای کمک به دولت‌ها اعلام آمادگی کرده است لذا سپاه و بسیج باید همکاری و مطالبه گری بیشتری نسبت به دولت انقلابی داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد: باید جریان انقلابی به دولت انقلابی کمک کند تا گره از مشکلات کنونی جامعه باز شود.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه سخنان خود ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله این دولت انقلابی امید را به مردم برگرداند و به فکر مسکن، اشتغال جوانان، معاد و معاش مردم باشد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عملکرد برخی از مسئولان مردم را ناامید کرده است، گفت: وقتی معاش مردم زیر سوال میرود، معنویت هم کمرنگ می‌شود.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به روایتی از امام رضا (علیه السلام) که باید به معاش مردم توجه شود، خاطر نشان کرد: ما نسبت به معاش مردم تکلیف داریم و این تکلیف در دولت انقلابی سنگین‌تر شده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اینکه جریان‌های سطلنت طلب و منافقین با همدستی برخی جریانات داخلی در مقابل گفتمان انقلابی صف آرایی کرده بودند، خاطرنشان کرد:به فضل الهی و با ایستادگی ملت انقلابی و با حضور آحاد مردم، جریان‌های ضد انقلابی به اهداف خود نرسیدند.

حجت الاسلام تسخیری با قدردانی از مبلغان دینی، بسیج طلاب و هادیان سیاسی که در بحث روشنگری و زمینه سازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات، سنگ تمام گذاشتند، افزود: حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نواحی با همت جهادی برای حضور حداکثری مردم با برگزاری نشست‌های روشنگری و جلسات تبیینی پای کار آمدند که این جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار