بیانیه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی؛ "جامعه جهانی روز جمعه، قدرت نرم ایران را خواهد دید"

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، در آستانه سیزدمین انتخابات ریاست جمهوری 1400 بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۷۴
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج: در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، "حبیب الله بور بور"، دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بیانیه ای را صادر کرد، که به شرح ذیل است:

 

《هوالعزیزالجکیم》

 

ملت نجیب و بزرگ ایران اسلامی؛ در آستانه‌ی انتخابات بیست‌وهشتم خرداد، سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، انتخابات شوراهای شهر و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان قرار داریم. انتخاباتی که با حضور پرشور شما در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح برای ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، برگ زرینی دیگر در عرصه مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد و خواهد توانست پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان قسم خورده انقلاب بکشد و سرنوشت ملت و مملکت را رقم بزند.

 

ملت شریف ایران، وضعیت کنونی اقتصاد کشور، نگرانی‌های زیادی را بوجود آورده است، نگرانی‌هایی که بیانگر فرصت‌ سوزی‌های فراوان در بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و منطقه‌ای در عبور از چالش‌های متعدد پیش رو است. 

 

بدون تردید عبور از انبوه مشکلات، جز با همکاری و مساعدت تمامی آحاد ملت و تشکیل دولتی قوی، مردمی، انقلابی و پرکار که پشتوانه آحاد ملت را همراه خود داشته باشد، میسر نخواهد بود.

 

رهبر معظم انقلاب در مطلع بیانات روز چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ مهمترین دغدغه مردم را در این روزها، مشکلات و مسایل اقتصادی عنوان کردند، اما گفتند: «راه حل مشکلات، حضور پای صندوق رای با انتخاب فردی قوی، پرکار، قدرتمند و خستگی‌ناپذیر است.»

 

مردم بزرگ و حماسه‏‌ساز ایران؛ انتخابات کارزار نمایش اقتدار و عزت ملی ایرانیان است و مردم با حضور گسترده در این میدان، مردم سالاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش خواهند گذاشت، هر کس با هر نگاه و دیدگاه، اگر خواهان کشوری امن و قدرتمند است باید در انتخابات شرکت کند.

 

تردیدی نیست که غیر از مؤلفه‏‌های سخت در تولید قدرت ملی مانند توان اقتصادی و نظامی، در جهان امروز قدرت نرم از جایگاه ویژه‌ای در تولید قدرت ملی برخوردار است و بیشترین جایگاه را، مردم یک جامعه دارند.

 

لذا این برهه حساس تاریخی، زمان مناسبی برای کناره‌‏گیری از صندوق رأی نیست و شاید کم هزینه‌‏ترین نقشی که آحاد مردم در باز تولید قدرت ملی می‌‏توانند داشته باشند، حضور در انتخابات و رقم زدن حماسه‌‏ای سیاسی است که قطعا محاسبات دشمن را در مواجهه با کشورمان تغییر خواهد داد.

 

در واقع شرکت حداکثری در انتخابات، هم موجب کارآمدی و دفاع از اصل نظام است و هم رئیس‌جمهوری که روز جمعه انتخاب خواهد شد اگر با رأی بالا انتخاب شود، رئیس‌‎جمهور قوی و قدرتمندی خواهد بود و کارهای بزرگی می‌‎تواند بکند.

 

ما هرگز اجازه نخواهیم داد دیگران برای ما تصمیم بگیرند و با حضور موثر خود، فرصت دوباره را از بانیان وضع موجود کشور برای تدوام شرایط فعلی خواهیم گرفت.

 

«إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّىٰ یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِم» این تغییر، امروز با حضور در پای صندوق‏‌های رای میسر می‌‏شود.

 

بنابراین از همه عزیزانی که تأثیرگذارند تقاضا داریم به‌صحنه بیایند و طرفدارانشان را به رأی‌دادن دعوت کنند. 

 

تردید افکنی‌ها و ایجاد فضای یاس و ناآمیدی، از جمله تلاش‌هایی است که از آن سوی این مرز و بوم با هدف دلسرد کردن ملت ایران هدایت می‌شود که باید با پیروی از هدایت‌های مقام معظم رهبری دست رد به سینه یاوه‌گویان زد. 

 

از این رو بر ماست که چون گذشته با شناخت دقیق از شرایط حساس کنونی، از بین کاندیداهای ریاست‌جمهوری فردی کارآزموده، دردمند و آشنا به ظرفیت‌های کشور را انتخاب کنیم تا به کمک همه آحاد ملت بتواند این مسؤولیت بزرگ را به انجام رساند.

 

ما با بررسی کارنامه و برنامه‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی را که فردی متعهد، انقلابی، ظلم‌ستیز و باورمند نسبت به ظرفیت‌های کشور است و در طول تصدی بر قوه قضائیه و سایر مسؤولیت‌ها، کارآمدی خود را در مبارزه با فساد نشان داده است، فرد اصلح برای این مسؤولیت می‌دانیم و از ایشان حمایت می‌کنیم و نیز در انتخابات شورای شهر و روستا به لیست نیروهای ائتلاف انقلاب اسلامی رای می‌‏دهیم.

 

همچنین از نامزدهای محترم جبهه انقلاب آقایان دکتر سعید جلیلی و دکتر علیرضا زاکانی که مومنانه و مسئولانه به نفع حجت‌الاسلام والمسلمین جناب اقای سید ابراهیم رئیسی کنار رفتند و زمینه اقبال بیشتر به ایشان را فراهم کردند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‏‌کنیم و امیدواریم دیگر کاندیداها نیز تا مجال باقی است کناره‏‌گیری کنند و با این کار انتخاب با رای بالا را فراهم نمایند و موجبات پیشرفت و آبادانی کشور را در گام دوم انقلاب بوجود آورند، اگرچه تاکنون همه رایزنی‏‌ها و مذاکرات ما برای کناره‏‌گیری دیگر نامزدهای جبهه انقلاب به نتیجه نرسیده است. 

 

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، ضمن تاکید مجدد بر حضور حداکثری بر توصیه‌های مهم مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان برگزاری انتخابات تاکید می‌کند؛ تمهیدات بهداشتی را در شعب اخذ رای فراهم کنید، مشکل کمبود تعرفه را حل کنید، از شعب اخذ رای در خارج از کشور پشتیبانی کنید و با هرگونه تخلف انتخاباتی برخورد کنید.

 

در پایان لازم می‌دانم، از تمام دبیران جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی و روسای ستادهای انتخاباتی جمعیت و مسئولان کمیته‌‏های ده‌‏گانه انتخابات و معاونان و همکارا‌ن‌شان تشکر و قدردانی ‏‌کنم که با تلاش‌‏های شبانه‌‏روزی خود در طول این چند هفته منتهی به انتخابات توانستند شبکه‌‏ای به هم پیوسته و منسجم و متحد از تبلیغات را در سطح کشور بر بستر فضای مجازی و حقیقی فراهم کنند و به بهترین شکل ممکن در تهییج و تحریک مردم به حضور در انتخابات و انتخاب اصلح، دین خود را در قبال اسلام و نظام ادا نمایند.

 

امید است این سعی وافر مقبول رضای احدیت قرار گیرد و ان شاءالله جمعه‌ی پیش رو بتواند روز اعتلای آرمانهای انقلاب اسلامی ایران و روز قدرت نمایی ملت ایران در مقابل تمام ستمکاران عالم باشد، با رای همه ملت ایران.

 

والسلام علیکم و رحمه‏الله و برکاته.

 

"حبیب‏ الله بوربور":

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار