امام جمعه ملکان:

حضور در میدان انتخابات همانند حضور در میدان مبارزه با دشمن است

تبریز- امام جمعه ملکان گفت: امروز حضور در میدان انتخابات همانند حضور در میدان مبارزه با دشمن است و هر رای که در صندوق ها انداخته می شود به منزله تیری بر قلب دشمنان نظام جمهوری اسلامی است است.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۳۸
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حافظ زمانی در آئین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا ملکان، گفت: شهداءبا جانفشانی ، ایثار وفداکاری عزت را به این آب وخاک بخشیدند وبا تمام توان در راه اسلام وآرمان های آن ایستادگی کردند وبه فیض والای شهادت نائل شدند.

حجت الاسلام زمانی در ادامه خاطر نشان کرد: ادامه دادن راه شهداء وپایبند بودن به آرمان های شهیدان وظیفه یکایک ملت است واین راه را با عزت وافتخار ادامه خواهیم داد.

امام جمعه ملکان در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص انتخابات بیان کرد: انتخابات تعیین کننده سرنوشت ملت هاست و از اهمیت والایی برخوردار است و انتخاب فردی مدیر، با تقوا ، فساد ستیز و مؤمن و متدین می تواند راه حل برون رفت از مشکلات موجود در جامعه و تغییر وضعیت نامناسب فعلی به نفع اقشار مختلف مردم بویژه طبقات محروم و آسیب دیده باشد.

حجت الاسلام زمانی در ادامه افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی بهره می گیرند و اکنون نیز شاهد هستیم که با انواع روش ها و ابزارهای تبلیغاتی درصدد نفوذ بر افکار عمومی و القا ناکارآمدی نظام هستند ولی مردم انقلابی ایران با حضور در پای صندوق های رأی و انتخابی آگاهانه دشمن  را مأیوس خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار