خبرهای داغ:
در بیانیه ای صورت گرفت؛

دعوت سپاه ناحیه سمنان از آحاد مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات

سپاه ناحیه سمنان در بیانیه‌ای با دعوت از آحاد مردم برای مشارکت پرشور و حداکثری درانتخابات حضور حماسی در این رویداد مهم را عمل صالح و ضامن امنیت و اقتدار کشور و باطل السحر نقشه‌های شوم دشمنان دانست.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۷۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه سمنان، سپاه ناحیه سمنان در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم برای حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت به عمل آورد.
در متن بیانیه آمده است: امام خمینی (ره) فرموده اند«وصیت من به ملت شریف آن است که در تمام انتخاب، چه انتخابات رئیس جمهور و چه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و چه انتخابات خبرگان … در صحنه باشند» صحیفه امام، ج ۲۱، ص ۴۲۱.

در ادامه این بیانیه بیان شده است: ۲۸ خردادماه، روز عمل به وصیت مؤکد بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است که پیوسته بر شرکت در انتخابات سفارش می‌کردند و آن را وظیفه شرعی آحاد ملت می‌دانستند.
در این بیانیه تصریح شده است: با توجه به اینکه انتخابات در نظام اسلامی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، همه باید نسبت به آنکه سرنوشت کشور را می‌سازد، حساس باشند و برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن، تلاش کنند.
در ادامه تأکید شده است: انتخابات، مظهر سه عنصر اصلی؛ خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری مردم است که با سرمایه‌گذاری در یک روز، آینده کشور را ترسیم می‌کند و ازمؤثرترین شیوه‌ها برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و حرکت به سوی آینده روشن محسوب می‌شود و از سوی دیگر، جشن بزرگ بصیرت، عقلانیت، شور و شعور ملی و انقلابی است که موجبات خنثی شدن ترفندهای دشمن و تضمین امنیت و ثبات همه جانبه ایران عزیز و سربلند را فراهم خواهد کرد.
سپاه ناحیه سمنان در ادامه این بیانیه تصریح کرده است: انتخابات ریاست جمهوری این دوره، درحالی برگزار می‌شود که ایران عزیز، از آزمون‌های سخت و دشوار مقابله با استکبار جهانی، در عرصه دفاعی، امنیتی و سیاسی، سربلند بیرون آمده و به‌عنوان قدرت برتر منطقه‌ای، الهام‌بخش نیروهای آزادیخواه جهان گردیده است. مردم عزیز ایران اسلامی، در سال‌های گذشته، در برابر جنگ روانی و فشار حداکثری و جنگ اقتصادی، جانانه مقاومت کرده‌اند و با تحمل رنج و سختی‌های بسیار، سرو قامت و درخشان، برای برداشتن قدم‌های بلندتر در گام دوم انقلاب اسلامی آماده می‌شوند.
در ادامه این بیانیه آمده است: ما پاسداران سپاه ناحیه سمنان بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و بیعت با منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از همه مردم شریف شهرستان سمنان می‌خواهیم ضمن حضور گسترده در انتخابات و گزینش فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور و انتخاب افراد توانمند برای شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان یک وظیفه شرعی و ملی نسبت به این مهم توجه داشته باشند و با حضور خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب و نظام بکوبیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار