خبرهای داغ:

اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تبیین شود

سمنان- فرمانده سپاه ناحیه سمنان با اشاره به اینکه در آستانه یک انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز در کشور قرار داریم، گفت: اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو باید برای آحاد مردم تبیین شود.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۰۶
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ مرتضی عبداللهی در جمع خانواده پاسداران سپاه ناحیه سمنان ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه کرامت اظهار کرد: بانوان نقش مهمی در تربیت اسلامی و دینی فرزندان در محیط خانه و خانواده بر عهده دارند.

وی افزود: این بانوان هستند که می‌توانند به‌عنوان یک ستون محکم در خانواده پشتیبان همسران خود برای خدمتگذاری هر چه بهتر برای نظام و انقلاب باشند.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با اشاره به اینکه در آستانه یک انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز در کشور قرار داریم، بیان کرد: اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو باید برای آحاد مردم تبیین شود.

 سرهنگ عبداللهی تصریح کرد: می‌دانیم دشمنی دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایان‌ناپذیر است و در برهه‌های مختلف زمانی آنان این دشمنی خود را اثبات کرده و به انحاء مختلف سعی در توطئه و دسیسه‌چینی داشته‌اند که البته هر بار با بصیرت و ولایتمداری ملت ایران این توطئه‌ها در نطفه خفه شده است.

وی اظهار داشت: اینبار نیز مردم استان سمنان همگام با مردم دیگر استان‌های کشور حضور به موقع، آگاهانه و حداکثری خود را در عرصه مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات نشان خواهند داد.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فتنه‌های دشمنان را علیه این انقلاب و نظام خنثی می‌کند و ضامن اقتدار، عزت و امنیت کشور برابر تهدیدات دشمنان است.

سرهنگ عبداللهی گفت: تبلیغات مسموم و شوم دشمنان برای به حداقل رساندن مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی در حال انجام است؛ بنابراین باید مراقب باشیم که ترفندهای شوم و شیطانی آنها راه به جایی نبرد و با بصیرت خود امید دشمنان را ناامید کنیم.

وی نقش بانوان را به‌عنوان همسر و مادر در یک خانه را برای تشویق و ترغیب دیگر اعضای خانواده در پای صندوق‌های اخذ رأی بسیار مهم دانست و گفت: همگی باید در روز انتخابات به این وظیفه شرعی و دینی خود عمل کنیم و نقش خود را با انتخابی آگاهانه و صحیح به درستی برای حفظ و صیانت از انقلاب و نظام و دستاوردهای آن به خوبی ایفا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار