فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

مسائل و مشکلات مردم با یک دولت انقلابی حل می شود

زابل-فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دشمن امروز در سراشیبی سقوط قرار گرفته است ادامه داد: قدرت نظام ایران، مردم هستند نظام بدون مردم قدرتی ندارد و دشمن این مسئله را به خوبی می داند.
کد خبر: ۹۳۵۰۴۰۴
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، سردار احمد شفائی در دیدار با جانبازان و خانواده شهدای دفاع مقدس که در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج در شهرستان زابل برگزار شد، گفت: یکی از مسائل اساسی مردم سلامت و معیشت است که در طول انقلاب اسلامی بسیج تلاش کرده تا این مسائل را با الویت ویژه به انجام برساند و آن را از مسئولان هم مطالبه کند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: مسائل و مشکلات مردم با یک دولت انقلابی حل می شود که این دولت انقلابی در پی حضور پر شور مردم در انتخابات ایجاد خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه دشمن امروز در سراشیبی سقوط قرار گرفته است ادامه داد: قدرت نظام ایران، مردم هستند نظام بدون مردم قدرتی ندارد و دشمن این مسئله را به خوبی می داند.

سردار شفائی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن می داند که اگر بتواند منشأ قدرت نظام که همان مردم هستند را تضعیف کند علی رغم رو به افول بودنش زنده بشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار