خبرهای داغ:

افتخار آفرینی دو کانون فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود در نهمین دوره جشنواره سراسری رویش

شاهرود_ کانون فیلم و عکس و کانون هنر‌های تجسمی و صنایع دستی دانشگاه صنعتی شاهرود در نهمین دوره جشنواره سراسری رویش افتخار آفرینی کردند.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۰۸
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
افتخار آفرینی دو کانون فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود در نهمین دوره جشنواره سراسری رویشبه گزارش خبرگزاری بسیج، در این دوره از مسابقات که بنا به اعلام دبیرخانه، حدود ۸۰ درصد از کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه‌های سراسر کشور حضور داشتند، نام کانون فیلم و عکس دانشگاه صنعتی شاهرود در بخش کانون‌های برگزیده قرار گرفت و در بخش رشته مصنوعات سفالی، محمدامین آفتابی دانشجوی رشته حسابداری این دانشگاه به نمایندگی از کانون هنر‌های تجسمی و صنایع دستی برگزیده شد.
لازم به ذکر است جشنواره رویش، به عنوان عرصه تجلی توانمندی‌ها و استعداد‌های ارزشمند کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی واجتماعی، بستر مناسب برای انعکاس ظرفیت‌های قابل توجه کانون‌ها می‌باشد. بر این اساس دانشگاه‌ها بر مبنای سیاست‌ها و راهبرد‌های مدوّن جشنواره و طبق زمانبندی تعیین شده نسبت به برگزاری جشنواره‌های رویش دانشگاهی اقدام نموده و برگزیده‌های بخش‌های مختلف و همچنین آثار و دستاورد‌های کانونی خود را پس از انجام ارزیابی و داوری به دبیرخانه جشنواره ملی رویش معرفی می‌نمایند.
اسفندماه ۱۳۹۹ و در مرحله دانشگاهی این جشنواره در دانشگاه صنعتی شاهرود، دستاورد‌های کانونی برگزیده در این مرحله پس از کارشناسی از طریق سامانه رسمی اعلام شده توسط وزارت متبوع به مرحله ملی راه یافتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار