جانشین فرمانده سپاه بردسکن در گفت‌وگو با «بسیج»:

بزرگترین خیانت به ملت ناراضی نگه داشتن و ناامید کردن آنان است

جانشین فرمانده سپاه بردسکن بیان کرد: بزرگترین خیانت به ملت ناراضی نگه داشتن و ناامید کردن آنان است.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۳۴
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
سرهنگ پاسدار علی پورمحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهارداشت: در آستانه یک انتخابات فوق العاده مهمی قرار داریم و آنچه وظیفه است در وهله اول حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای می‌باشد.
 
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: انگشت اشاره رهبری معظم انقلاب به سمت حضور حداکثری است و وظیفه داریم که تا آخرین لحظات شروع رای گیری مردم را به سمت انتخابات پرشور هدایت کنیم.
 
جانشین سپاه ناحیه بردسکن به مناظره‌های کاندیدا‌های ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه در دو مناظره گذشته شاهد بودیم که کاندیدایی با دادن آمار پوشالی عدم حضور ۶۰ درصدی جوانان و ۴۰ درصدی بانوانان را ارایه می‌کردند که مردم احساس کنند حضور آنها در پای صندوق‌های رای هیچ تاثیری ندارد.
 
وی ادامه داد: این مصداق بارز همراهی وهمدلی با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که همیشه سعی در مایوس و ناامید کردن مردم دارند.
 
سرهنگ پاسدار علی پورمحمد بابیان اینکه مسئولان باید در بین مردم حضور پیدا کنند اظهار داشت: متاسفانه در آستانه انتخابات بزرگترین خیانت به مردم ناراضی نگه داشتن آن‌ها است.
 
وی بیان داشت:این مردم در همه عرصه‌ها حضور داشتند و امتحان خود را پس داده اند، لذا سزاور نیست که نارضایتی در بین مردم وجود داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار