سعــــــید زعفـــــری

۹۰درصـــد اعتــــبار سد "پایاب خداآفــــرین" در اســــتان اردبیل تأمیـــن شد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۹۰ درصد اعتبارات سد پایاب خداآفرین تأمین شده و ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۳۴۹۴۵۶
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

۹۰درصـــد اعتــــبار سد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، محمدباقر نوبخت شامگاه پنجشنبه در بازدید از طرح پایاب سد خداآفرین در شهرستان پارس آباد مغان اظهار داشت: طرح بزرگ پایاب سدخداآفرین در منطقه مغان اجرا شده و به همین منظور 90 درصد اعتبارات در سال‌های اخیر تأمین شده و با سرعت مطلوبی در حال اجراست.

وی با اشاره به این که در حدود 2 هزار هکتار از اراضی مغان تحت پوشش آبی قرار گرفته است، بیان کرد: هم‌اکنون این منطقه به قطب بزرگ کشاورزی کشور تبدیل می‌شود که این مسئله افتخاری بزرگ برای ما است و درصدد هستیم از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده کنیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: اجرای طرح آبیاری نوین در منطقه مغان نیز به خوبی در حال اجراست و به همین منظور 5 هزار میلیارد ریال اعتبار به اجرای این پروژه در نظر گرفته شده که امید می‌رود سرعت خوبی در اجرای آن شاهد باشیم.

نوبخت تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که این شهرستان دارد می‌توانیم آینده‌ای روشن را برای این شهرستان تداعی کنیم که به همین منظور درصدد هستیم مغان را به قدرت بزرگ کشاورزی مبدل کرده و در راستای تکمیل پروژه تمهیدات لازم را به‌کارگیریم.

وی با اشاره به لزوم و اهمیت حضور پرشور در پای صندوق‌های رای نیز اظهار کرد: مردم بی‌شک همانند گذشته با شور و شعور و پرشکوه در پای صندوق‌های رای حضور می‌یابند و انتخابات باشکوهی را در عرصه جهانی به نمایش می‌گذارند که این نشان از مشارکت اجتماعی مردم در جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار