خبرهای داغ:

تحقق انتقام سخت از قاتلان شهید سلیمانی با حضور حداکثری در انتخابات

شاهرود_فرمانده سپاه شاهرودبا اشاره به تداوم راه شهدا و امام راحل در حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب از جمله انتخابات، گفت: انتقام سخت از دشمنان سردار شهید سلیمانی امروز با حضور حداکثری در انتخابات محقق خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۲۸
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
تحقق انتقام سخت از قاتلان شهید سلیمانی با حضور حداکثری در انتخاباتبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در جمع بسیجیان پایگاه‌های شهید همت و بشری حوزه‌های بسیج مساجد و محلات علی (ع) و بسیج خواهران صدیقه کبری (س) در سخنانی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید فرمودند: و ما باید با تلاش و همت این خواسته رهبر انقلاب را محقق نماییم.
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان این نظام و ملت در ماه‌های اخیر و مانند انتخابات گذشته تلاش دارند مردم را از انتخابات مایوس و ناامید و مشارکت را پایین بیاورند تا به اهداف شوم خود برسند.
وی افزود: تلاش همه ما باید این باشد تا مردم را به صحنه انتخابات دعوت نماییم و توطئه‌های دشمنان را همچون گذشته خنثی نماییم.
خوشقدم با اشاره به اینکه تداوم راه شهدا و امام راحل در حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب از جمله انتخابات است، گفت: انتقام سخت از دشمنان سردار شهید سلیمانی امروز با حضور حداکثری در انتخابات محقق خواهد شد.
وی تاکید کرد: آرای مردم در سرونوشت آن‌ها دخالت دارد و ما شاهد هستیم در ادوار گذشته انتخابات نیز این اثرگذاری را شاهد و در جامعه کاملا لمس کرده ایم.
فرمانده سپاه شاهرود تاکید کرد: امسال با توجه به دهه چهارم انقلاب اسلامی و فشار حداکثری دشمنان باید در انتخابات شرکت و دشمنان را بار دیگر به زانو درآورده و ناامید کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار