جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بازدید از حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:

لزوم تبلیغ نفر به نفر جهت حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات و انتخاب فرد اصلح

زارع کمالی بر تبلیغ خانه به خانه و نفر به نفر جهت تحقق دغدغه مقام معظم رهبری (مده الظله) مبنی بر حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات و انتخاب فرد اصلح تاکید نمود.
کد خبر: ۹۳۴۸۸۹۴
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،  به منظور پیگیری فعالیت حوزه‌های مقاومت بسیج جهت حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات و انتخاب فرد اصلح,"کمالی" جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به همراه "رضایی"مسئول بسیج جامعه زنان یزد از حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد بازدید نمودند.
"کمالی"در این بازدید ضمن تشریح وضعیت کنونی کشور و نقش خواهران در جنگ نرم دشمن، به تاکید مقام معظم رهبری (مده الظله) مبنی بر بصیرت افزایی و حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح اشاره نمود.
وی با تشبیه وضع کنونی کشور به جنگ احد افزود:ایت الله مشکینی صحنه انتخابات را صحنه کربلا تشبیه نموده است؛ و اگر ما در زمان لازم دراین صحنه حضور نداشته باشیم قابل جبران در اینده نخواهد بود.
جانشین سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به حضور پرشور مردم سوریه در انتخابات کشورشان به دلیل دغدغه‌مند بودن مردم این کشور و امید و ارزوی اخلق همچنین حماسه‌ای بزرگی در ایران، اذعان داشت:حضور گرم و پرشور خواهران در صحنه انتخابات با توجه به نقش اولی انان در خانواده در خلق حماسه عظیم انتخابات بسیار موثر خواهد بود. چرا که تلاش دشمن نیز بر روی نقش اصلی بانوان در خانواده در زمینه سبک زندگی، جمعیت و توالید و ... است.
وی در اخر بر تبلیغ خانه به خانه و نفر به نفر جهت تحقق دغدغه مقام معظم رهبری (مده الظله) مبنی بر حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات و انتخاب فرد اصلح تاکید نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار