خبرهای داغ:

فعالیت های بسیج سازندگی در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شکل گرفته است

شاهرود_مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود گفت:فعالیت‌های قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی در راستای امر مهم حضور حداکثری مردم در انتخابات در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۳۴۸۸۲۹
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
فعالیت های بسیج سازندگی در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شکل گرفته استسیدحسین میرکریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج یا اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: فعالیت‌های قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه شاهرود در راستای این امر مهم برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح مردم در انتخابات در حال فعالیت است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود افزود: فعالیت‌ها شامل گردهمایی صندوق‌های قرض الحسنه اشتغال، گروه‌های جهادی، اردو‌های جهادی و رزمایش مواسات و کمک مومنانه و... در راستای حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات برنامه ریزی و اجرا می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: در سطح حوزه‌های بسیج خواهران و مساجد و محلات و اقشار بسیج با برنامه ریزی انجام شده هم برنامه‌ها اجرا و هم نشست‌های بصیرت افزایی اجرا می‌شود.
میرکریمی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب بر مشارکت حداکثری در انتخابات در مقابله با هجمه دشمنان گفت: این تلاش‌ها در راستای مقابله با تهدیدات دشمنان و بمباران تبلیغاتی آنان در راستای ایجاد ناامیدی در جامعه و کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات انجام می‌شود.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود ابراز امیدواری کرد، این تلاش‌ها مورد رضایت حق تعالی و امام عصر قرار گرفته و تحقق منویات رهبر انقلاب در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم آورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار