خبرهای داغ:
دعوتنامه تیپ انصارالحسین(ع) همدان:

بار دیگر به دفاع از حرم برخیزید

همدان- فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان در پیامی با عنوان «بار دیگر به دفاع از حرم برخیزید» برای حضور در انتخابات دعوت کردند.
کد خبر: ۹۳۴۸۵۶۴
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

بار دیگر به دفاع از حرم برخیزیدبه گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار بهاریان فرمانده و حجت‌الاسلام قربانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان در پیامی با عنوان «بار دیگر به دفاع از حرم برخیزید» خطاب به گردان‌های امام حسین(ع) و مدافعان حرم استان همدان برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیجیان مجاهد گردان‌های امام حسین علیه السلام استان همدان

مدافعان حریم آل الله علیهم السلام

عرصه صف‌آرایی دشمنان در برابر اسلام ناب محمدی(ص) و جمهوری اسلامی؛ این بار در قالب انتخابات ۲۸ خرداد رقم خورد؛ از منافق، سلطنت‌طلب، گروه‌های تجزیه‌طلب و تروریست تا رسانه‌ها و صفحات اجتماعی زنجیره‌ای، ماه‌ها است همصدا و هماهنگ در تلاش هستند تا با دور کردن مردم از صندوق‌های رأی، نظام را فاقد مشروعیت و مقبولیت معرفی کرده و توطئه‌های خطرناک خود را عملی سازند.

جمهوری اسلامی به فرموده علمدار مقاومت «حاج قاسم سلیمانی» حرم است؛ بار دیگر به دفاع از حرم الهی برخیزید و مجاهدانه در فضای حقیقی و مجازی بکوشید تا افکار عمومی جامعه را از لوث نفوذ وسوسه‌های شیاطین، پاک و به صحنه دفاع از انقلاب اسلامی وارد سازید.

نصرت الهی با کسانی است که دین خدا را نصرت نمایند. به فرموده ولی امرمان فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای «این انتخابات به فضل الهی جزو انتخابات‌های دشمن‌شکن خواهد بود».

فأنّ حزب الله هم الغالبون

سردار ولی بهاریان فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع)        

حجت‌الاسلام محمود قربانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع)

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار