امروز ما به دولتی نیاز داریم که به مستکبرین اعتنایی نکند

هامون-امام جمعه شهر علی اکبر گفت: تکیه به قدرت پروردگار و اعتماد به او، موجب میشد که امام در مواضع انقلابی خود صریح باشد.
کد خبر: ۹۳۴۸۰۷۳
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
به گزارش خبرنگار بسیج در هامون، حجت السلام لطفیان سرگزی در جمع بسیجیان شهر علی اکبر گفت: نیمه خرداد، ایام  یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی و همچنین یادآور آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در ١٥ خرداد ١٣٤٢ است که با لبیک گفتن به ندای رهبری فرزانه و صدیق از سلاله پاک پیامبر(ص)، خیزش اسلام خواهانه را نوید دادند و الگوی ایستادگی در برابر رژیم‌های طاغوتی وابسته به اجانب را برای ملت‌های مستضعف جهان ترسیم کردند.

امام جمعه شهر علی اکبر افزود: امام خمینی(ره) رهبری با صلابت بود که به نام خدا و برای خدا قیام کرد و با مجاهدت، مقاومت و مهاجرت، وعده نصرت الهی را محقق ساخت. بزرگمردی که پس از عبور کشتی انقلاب شکوهمند اسلامی به ساحل امن ثبات، در ١٤ خرداد ١٣٦٨ با دلی آرام و قلبی مطمئن جان به جان آفرین تسلیم نموده و به ملکوت اعلی پیوست.

این مسئول با اشاره به این مطلب که تکیه به قدرت پروردگار و اعتماد به او، موجب میشد که امام در مواضع انقلابی خود صریح باشد، تصریح کرد: امام با صراحت صحبت میکرد؛ آنچه را مورد اعتقاد او بود صریح بیان میکرد، چون تکیه به خدا داشت، نه اینکه نمیدانست قدرت‌ها بدشان می‌آید، نه اینکه نمیدانست آن‌ها عصبانی میشوند، میدانست، امّا به قدرت الهی، به کمک الهی، به نصرت الهی باور داشت.
 
وی در پایان بیان کرد: حضرت امام توکّل خود را مثل خونی در شریان ملّت جاری کرد؛ ملّت هم اهل توکّل به خدای متعال شد، به نصرت الهی معتقد شد، و در این راه وارد شد.
 
سرگزی در پایان خاطر نشان کرد: امام به مستکبرین هیچ اعتماد و اعتقادی نداشت و این بی توجهی موجب میشد که به وعده‌های آن‌ها هم اعتنائی نکند؛ و امروز ما به دولتی نیاز داریم که به مستکبرین اعتنایی نکند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار