در مسجد آل رسول (ص) صورت گرفت:

برگزاری نشست با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت آسیه (س) در شهرستان ایرانشهر

ایرانشهر-نشست فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۷۰۰
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، نشست فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت آسیه(س) سپاه شهرستان ایرانشهر با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه استحفاظی در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) مورخ پنجشنبه ۱۳ خرداد ماه سال جاری ساعت ۱۶:۰۰ در مکان مسجد آل رسول(ص) برگزار شد.

خواهر پاسدار پوررحمت آبادی  در طی این نشست گفت: امام خمینی(ره) سیاست را عین دیانت می‌دانسته اند و به مردم توصیه می‌کردند که در تمام امور سیاسی کشور که از تکالیف شرعی است شرکت کنند و به این طریق در سرنوشت خود و کشورشان دخالت کنند.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت آسیه(س) افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی داشته و دارند که رابطه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را با مردم به طرق مختلف مخدوش کنند که به حمدالله تا امروز و با توجه به بصیرت مردم آگاه و عزیزمان موفق به این عمل نشده اند و به امید خدا هیچ وقت موفق نخواهند شد.
 
وی ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان بود و هیچ وقت از دور و از پشت میز نظاره گر مسائل مختلف نبوده و وسط میدان بوده، امروز میدان عمل همین صحنه انتخابات است که مطمئنا اگر ایشان بودند جزو اولین نفرات بودند که رای خود را به صندوق می‌انداختند از آنجایی که میلیون‌ها نفر از مردم سرزمینمان در مراسمات شهادت سردار اعلام کردند که #من_قاسم_سلیمانی_هستم مطمئنا مردم عزیزمان در این صحنه نیز حضور پرشورشان را به رخ جهانیان خواهند کشید و موجب سرافرازی کشورمان خواهند شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار