خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب قزوین؛

حضور پای صندوق رای، جهاد است/ میزان حال فعلی افراد است

محمد قاسمی گفت: حضور در پای صندوق رای یک جهاد است و به فرموده امام(ره) در خصوص قضاوت صحیح فرد اصلح، میزان حال فعلی افراد است.  
کد خبر: ۹۳۴۷۵۳۱
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، محمد قاسمی، دادستان قزوین در جمع حقوقدانان بسیجی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: موظفیم خودمان در انتخابات شرکت کنیم و خانواده، دوستان و همکاران را به حضور در همه‌پرسی عظیم تشویق و ترغیب کنیم.

قاسمی در ادامه افزود: امروز حضور پای صندوق رای یک جهاد است. بعد از انقلاب اسلامی مهمترین و حساس ترین انتخابات، در سال جاری و با حضور حداکثری و پرشور مردم رقم می‌خورد که مشت محکمی بر دهان استکبار است.

دادستان قزوین بیان کرد: قطعا زمان انتخابات بهترین فرصت برای دشمن است، این گونه که از گذشته تا کنون در انتخابات ریاست جمهوری با یک توطئه و سناریو از پیش طراحی شده از سوی دشمن مواجه می‌شویم. متاسفانه دوستانی هم هستند که در زمین دشمن بازی کرده و آب در آسیاب دشمن می ریزند.

به گفته وی؛ دشمنان از مبارزه تن به تن و رو در رو با جمهوری اسلامی ایران واهمه دارند و حتی قادر به انجام آن نیستند که در عرصه های مختلف به اثبات رسیده است. آنها روی افرادی که در زمان خود انقلابی و تندرو بودند و اکنون در واقعیت تغییر ماهیت دادند سرمایه گذاری می‌کند.

قاسمی با اشاره به سخن امام خمینی مبنی قضاوت هر فرد متناسب با زمان حال فعلی و عملکرد او گفت: امام خمینی فرمودند؛ میزان حال فعلی افراد است. وقتی این تغییر ماهیت منفی را در افراد تاثیر گذار انقلاب می‌بینیم حجم و و قدرت تخریب بیشتر می‌شود.

دادستان قزوین یادآور شد؛ دولت ها در هر مقطع زمانی که وارد می شوند و فعالیت می‌کنند که نکات مثبت و منفی در آن وجود دارد. اگر بخواهیم سیاه نمایی کنیم دقیقا اهداف دشمن را عملیاتی کرده ایم.

این مقام مسئول با اشاره به کلید واژه‌های افتخار به گذشته، امید به آینده، مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، این دو عبارت را دریایی از کلام و مفاهیم ارزشمند دانست.

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم که بشر ممکن الخطا است و هیچ احدی نمی تواند ادعای عصمت داشته باشد. در هر عرصه و جایگاهی امکان خطا وجود دارد؛ به خصوص در حوزه ریاست جمهوری که با از بین بردن سرمایه های اجتماعی، طی چهار دهه با صرف هزینه انقلاب و بیت المال که اکنون زمان ثمر دهی آن است، مواجه هستیم.

دادستان قزوین اذعان کرد: متاسفانه در این برهه، ما ابزار دشمن شدیم و نیروهای انقلابی ضربه می‌خورند. بی اعتمادی ها به مرور زمان در اذهان عمومی شکل گرفته که تغییر این موقعیت سخت، ولی غیر ممکن نیست.

قاسمی گفت: انتخابات حق و هم تکلیف است. هر شهروند مومن و مسلمان حقوقی دارد که حاکمیت باید برایش فراهم کند و در مقابل تکالیفی هم دارد. خداوند متعال اگر حقی را بر گردن ما نهاده، در مقابل تکالیفی هم بر عهده ما گذاشته که این دو لازم و ملزوم هم هستند.

این مقام مسئول افزود: اتفاقات اخیر ناشی از عملکرد مسئولین می‌باشد که به حساب نظام و حاکمیت و انقلاب نوشته شده است.

وی اظهار کرد: متاسفانه در دو دهه ی اخیر ماهیت چهره های انقلابی که مردم بر اساس آنها رویکرد انقلابی پیدا کردند تغییر کرده و دچار ریزش های شدید شده که علت آن عملکرد افرادی بوده است که برای قشر جوان مفید بودند. ولی اکنون نقش وارونه ایفا کردند والگویی نامطلوب و نا صحیح شدند.

دادستان قزوین با اشاره به موضوع نفوذ درسخنان مقام معظم رهبری افزود: امروز نهال نامیمون و نامبارک نفوذ به زعم دشمنان نظام محصول می‌دهد. اکنون زمان صحبت و شعار و سخنرانی نیست،بلکه عملکرد افراد تعیین کننده است.

قاسمی در پاسخ به این سوال که چرا حضور فرد در انتخابات موثر است گفت: کار را به جایی رساندیم که مقام معظم رهبری می فرمایند؛ اگر من را قبول ندارید، کشور را که قبول دارید و دلتان برای آن می سوزد، در انتخابات شرکت کنید. اهمیت این بیانات نشان‌دهنده آن است که انتخابات محدود به حزب و گروه خاصی نیست و برای تعیین سرنوشت کشور است.

قاسمی در پایان گفت: اکنون تعیین سرنوشت کشور بر شرکت و عدم شرکت در انتخابات است و نه شخص فرد کاندید و تایید صلاحیت شده در انتخابات. دشمن شدیدا تلاش می کند که میزان مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد.اگر در بیش از ۴ دهه از انقلاب در حوزه داخلی و خارجی موفقیتی داشتیم، منشاء آن پشتیبانی مردم از نظام بوده که مصداق آن شرکت در انتخابات است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار