سعــــید زعـــــفری
فــرماندار پارس‌آبــــاد در گفتــگو با بســیج :

اختـــصاص ۱۷۱ شــــعبه اخــذ رأی در شهرســــتان پارس‌آبـــاد

فرماندار پارس‌آباد گفت: برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، ۱۷۱ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان پارس‌آباد در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۱۲
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲

اختـــصاص ۱۷۱ شــــعبه اخــذ رأی در شهرســــتان پارس‌آبـــاد

ابراهیم امامی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اردبیل اظهار کرد: برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم، ۱۷۱ شعبه اخذ رأی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، در سطح شهرستان پارس‌آباد در نظر گرفته شده که از این تعداد ۸۳ شعبه شهری و ۸۸ شعبه روستایی است.

وی افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری پرشور، سالم و قانون‌مند انتخابات در سطح شهرستان در نظر گرفته شده و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات در شهرستان پارس‌آباد آماده است.

فرماندار پارس‌آباد تصریح کرد: برای برگزاری پرشور انتخابات پیش‌رو، ۴ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی، امنیتی و پشتیبانی در سطح شهرستان پارس‌آباد فعالیت می‌کنند.

افزایش شعب اخذ رأی برای پیشگیری از کرونا

امامی ادامه داد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز تعداد شعبات اخذ رأی در سطح شهرستان افزایش یافته است و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعبات اخذ رای با دقت رعایت خواهد شد.

وی با دعوت از آحاد و اقشار مختلف مردم شهرستان پارس‌آباد برای حضور پرشور در انتخابات، گفت: انتخابات پشتوانه عظیم ملی و بین‌المللی برای جمهوری اسلامی ایران است و امسال از اهمیت ویژه برخوردار است.‌

فرماندار پارس‌باد بیان کرد: همه آحاد مردم و مسؤولان باید تلاش کنند تا انتخابات پیش‌رو به بهترین شکل ممکن و با مشارکت پرشور گسترده اقشار مختلف برگزار شود و در این راستا از همه ظرفیت‌های شهرستان استفاده می شود.

حضور پرشور مردم در انتخابات کشور را بیمه می‌کند

امامی با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی و امانت‌داری توسط عوامل برگزاری انتخابات، گفت: همه عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات در سطح شهرستان اصل بی‌طرفی و امانت‌داری را رعایت می‌کنند و همگی به‌دنبال برگزاری انتخاباتی پرشور و قانون‌مند هستیم.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات علاوه بر مشارکت فعال در سرنوشت کشور، موجب تقویت کشور می‌شود و کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

فرماندار پارس‌آباد بیان کرد: در شرایط کنونی هر دو انتخابات برای آینده کشور بسیار مهم و حائز اهمیت است و بدون تردید مردم همیشه در صحنه شهرستان پارس‌آباد همانند سال‌های گذشته به صورت پرشور در این انتخابات شرکت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار