فرمانده سپاه ناحیه ابهر در گفت وگو با "بسیج":

حضور پرشور و حداکثری در انتخابات بیانگر شعور سیاسی مردم است

زنجان-فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت:حضور پرشور و حداکثری در انتخابات بیانگر شعور سیاسی و اجتماعی مردم می باشد
کد خبر: ۹۳۴۷۲۶۱
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
سرهنگ محسن احمدی تبار در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد:انتخابات فرصتی بزرگ و ارزشمند در راستای تعیین سرنوشت کشور است.
 
حضور پرشور و حداکثری در انتخابات بیانگر شعور سیاسی مردم است

وی با بیان اینکه عدم مشارکت مردم در انتخابات زمینه ساز نفوذ دشمن می‌شود، تصریح کرد:کاهش حضور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و دیگری شکل نگرفتن دولت انقلابی و جوان از اهداف دشمنان در انتخابات پیش رو است.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به اینکه انتخاب اصلح و دولت جوان انقلابی پای کار در آینده کشور تاثیرگذار و پیش برنده خواهد بود، افزود:با انتخاب آگاهانه و درست میتوان آینده درخشانی برای ملت عزیز ایران و کشور رقم زد.

احمدی تبار با اشاره به اینکه حضور پرشور و حداکثری در انتخابات بیانگر شعور سیاسی مردم می‌باشد، خاطرنشان کرد: الحمدلله مردم عزیز ایران اسلامی ثابت کرده اند که همواره در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب به خصوص در انتخابات پای کارند.

وی ادامه داد:به‌طور یقین تا زمانی که پشتوانه نظام اسلامی مردمی متدین، انقلابی، عزتمند، غیور و همیشه در صحنه است هیچ‌وقت صحنه‌های حساس خالی از جمعیت نمی‌شود و مردم انقلابی بار‌ها در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی با حضور حماسی خود این ادعا را اثبات کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه در کشور‌هایی که به نوعی از نظام جمهوری مبتنی بر شیوه دموکراسی و آراء مردم برخوردارند مردم در ارکان حکومتی نقش اصلی را ایفا می‌کنند، گفت:حضور حداکثری مردم یکی از نشانه‌های نظام مردم سالاری است و بطور کلی انتخابات از جنبه‌های حقوقی، سیاسی، اقتصادی، ملی و دینی برای نظام جمهوری اسلامی و مردم اهمیت زیادی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر افزود: انتخابات بستری است که دشمنان نظام از این بستر برای نفوذ و اختلاف افکنی استفاده می‌کنند و در این زمینه جریانات سیاسی و مردم بایستی آگاهانه و هوشمندانه عمل نمایند و طبق فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) "انتخابات یکی از میدان‌های مهم همبستگی است. مردم در این میدان گزینش، همبستگی خود را نشان بدهند".

وی در پایان با دعوت از آحاد مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رای یادآور شد:انتخابات می‌تواند عرصه ظهور و بروز وحدت، عقلانیت و شعور ملی باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار