فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

مشارکت مردم نقش اساسی در ارتقاء امنیت دارد

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: حضور مردم در انتخابات یک وظیفه شرعی و دینی است و نقش مهمی در ارتقاء امنیت کشور در منطقه دارد.
کد خبر: ۹۳۴۶۹۸۸
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در همایش فرماندهان انتظامی و نواحی سپاه امیرالمومنین (ع)استان با بیان اینکه سپاه و ناجا نهادی مردمی و برآمده از بطن جامعه هستند ، گفت: حضور مردم در انتخابات یک وظیفه شرعی و دینی است و نقش مهمی در ارتقاء امنیت کشور در منطقه دارد. 

سردار جمال شاکرمی افزود: در این شرایط زمانی حساس همه ما وظیفه داریم ضمن استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با هوشیاری و آگاهی کامل در انتخاب فرد اصلح گام برداریم و کوچکترین توجهی به یاوه گویی های دشمنان نداشته باشیم.

وی اظهار کرد:امنیت مناسب امروز به واسطه مشارکت مردم و تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی است.

سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام نیز گفت: امنیت انتخابات هر چقدر پایدار تر باشد مشارکت‌های مردمی بیشتر و مشارکت پررنگ مردم موجب پایداری امنیت، استقلال و عزت کشور و یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده ملت ایران می‌شود.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه تامین امنیت انتخابات یکی از وظایف مهم پلیس است، گفت: 4هزار نیرو در جهت تامین امنیت انتخابات با آمادگی کامل در 771صندوق اخذ رای حضور خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان از همکاری و تلاش های سپاه امیرالمومنین(ع)استان در راستای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات پیشرو قدردانی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار