روسای ادارات بر اعمال کارکنان خود نظارت کنند

فرمانده سپاه املش با بیان اینکه مردم از کارکنان ادارات انتظار رفتار درست دارند، گفت:روسا باید نسبت به اعمال زیر مجموعه خویش رصد کامل داشته باشند، چون چنین خطا‌هایی به حساب مدیر اداره ثبت خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۶۸۳۳
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از املش، سرهنگ پاسدار حمید یحیی پور در جلسه شورای اداری شهرستان سوم خرداد سالروز ازاد سازی خرمشهر را از نقاط عطف انقلاب اسلامی برشمرد و گفت::فتح خر مشهر برای پیروزی‌های دیگر عبرت انگیز است امام راحل با بیان اینکه خرمشهر را خدا ازاد کرد تجلی اراده خداوند را در همه کار‌ها به رزمندگان یاد اور شدند و در جایی دیگر فتح خرمشهر را فتح ارزش‌ها توصیف نمودند.

وی با بیان اینکه چنین حرکت‌های انقلابی تنها محدود به جغرافیای ایران اسلامی نمیشود بلکه این تفکر باید در تمام دنیا سایه گستر شود مقاومت رزمندگان در جبهه‌های مقاومت از ملیت‌های مختلف زیر پرچم اسلام با استکبار جهانی را مثال زد.

فرمانده سپاه املش افزود: رهبری هم گفتند ما خرمشهر‌ها در پیش داریم تفکر انقلابیی که باید همواره ساری و جاری باشد تا جایی که مردم انقلابی ما با توکل و اتحاد در برابر همه فشار‌های اقتصادی و سیاسی با اراده و ایمان خویش همه سد‌ها را شکستند و جنبشی ولایتمدارانه را ترسیم نمودند.

یحیی پور اظهار کرد:خرمشهر دیگری در ۲۸ خرداد امسال رقم خواهیم زد و با دعوت از مردم به پای صندوق انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات ما افزوده خواهد شد.

وی خطاب به روسای ادارات گفت:: پایگاه‌های بسیج در شهرستان میزبان شما برای خدمت به مردم است با برنامه ریزی بخشداران روسای ادارات می‌توانند از ظرفیت مساجد و پایگاه‌های بسیچ در پیشبرد کار‌های اداری خویش استفاده نمایند در مورد امنیت انتخابات سپاه و بسیچ در کنار سایر نیرو‌های امنیتی شهرستان حضور خواهد داشت، اما امنیت و خود حفاظتی ادارات بر عهده خود مسیولان است که باید توجه ویژه لحاظ شود.

فرمانده سپاه املش خاطر نشان کرد: بیشترین اعتراضات مردمی در ادارات خدماتی در امور مشترکین است روسا باید نسبت به اعمال زیر مجموعه خویش رصد کامل داشته باشند، چون چنین خطا‌هایی به حساب مدیر اداره ثبت خواهد شد.

یحیی پور گفت::برنامه‌های ویژه ایام الله ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ خرداد بر گزار خواهد شد در گام دوم انقلاب بعد از ۴۲ سال شاهد معماری امام راحل در تثبیت و استقامت بخشیدن به ارکان نظام هستیم تکیه گاهی برای همه مستضعفان عالم که میخواهند در برابر استکبار بایستند امیدواریم در این سلسله مبارزات شاهد تحقق وعده رهبری در نابودی رزیم صهیونیستی و اقامه نماز در بیت المقدس به امامت، ولی امر مسلمین باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار