توزیع خانه به خانه قند و روغن تنظیم بازار توسط گروه جهادی شهید حججی در شهر انابد با همکاری اداره صمت

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیدان صادقی شهرانابد و مسئول گروه جهادی شهید حججی این پایگاه گفت: با همکاری اداره صمت و اصناف شهرستان بردسکن قند و روغن تنظیم بازار بین دوهزار و پانصد خانوار شهرانابد توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۴۶۶۴۴
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
غروی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ بسیجیان گروه جهادی شهید حججی با همکاری اصناف و اداره صنعت معدن و تجارت ۱۰ تن قند و ۱۱ تن و ۸۰۰ کیلوگرم روغن جامد و مایع را توسط ۱۵ نفر از بسیجیان طی دو هفته، با توزیع حواله به‌صورت خانه به خانه و همچنین تحویل این اقلام به مردم در مسجد حضرت رسول (ص) شهرانابد بین تمام خانوار‌های شهرانابد با هدف کمک به معیشت مردم شهر و کاهش قیمت این اقلام در بازار توزیع کردند.
 
فرمانده پایگاه بسیج شهیدان صادقی گفت: در طول ۲ هفته توزیع این اقلام تنظیم بازار، به بیش‌از ۱۰ نفر از معسرین مراجعه‌کننده که هزینه پرداخت وجه قند و روغن خود را نداشتند این اقلام به‌صورت رایگان و با کمک گروه جهادی شهید حججی تحویل داده شد.
 
وی همچنین گفت: ۸۰ نفر از همشهریان با عدم مراجعه تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه طبق اعلام قبلی از دریافت سهمیه خود انصراف داده بودند که با اعلام در فضای مجازی این ۸۰ سهمیه نیز مجدد تا ساعت ۲۳ همان چهارشنبه شب بین مردم متقاضی مراجعه کننده توزیع شد.
 
غروی ضمن تشکر از همکاری و همراهی اداره صمت و اصناف شهرستان بردسکن با گروه جهادی شهید حججی پایگاه مقاومت بسیج شهیدان صادقی شهرانابد از بسیجیان سایر پایگاه‌ها و خانواده‌های بسیجیان گروه جهادی شهید حججی که در طول ۱۵ روز گذشته با صبوری این امکان را فراهم نمودند که این اقلام بصورت عادلانه بین همشهریان توزیع شود تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار