در همایش روشنگری شبکه نمایندگی ولی فقیه مطرح شد؛

تبدیل سنگ به موشک، یک هدیه آسمانی است

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) تبدیل سنگ به موشک در فلسطین را یک هدیه آسمانی خواند و افزود: انقلاب ما انقلاب مستضعفین است و در مقابل آن جریان مستکبرین قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۴۶۴۴۸
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در همایش بصیرتی و روشنگری شبکه نمایندگی ولی فقیه که در سالن شهید جنگروی سپاه استان تهران برگزار شد با اشاره به پیروزی فلسطین در جنگ 11 روزه گفت: غزه از یمن هم وضع دشوارتری دارد و در محاصره کامل است اما امروز شاهد این هستیم که سنگ ها تبدیل به موشک شده اند.

وی ادامه داد: کار استکبار، استضعاف است، آنها نمی خواهندد ملت ها قدرت بگیرند، خداوند مسلمان ضعیف و فقیر را دوست ندارد، مسلمان باید قوی باشد.

 

در مردم سالاری دینی مسابقه برای خدمت است نه قدرت

این مقام مسئول با اشاره به انتخابات پیش رو، افزود: انتخابات باید به سبک دینی باشد، یعنی باید با انتخاب مردم باشد، در مردم سالاری دینی مسابقه برای خدمت است نه برای قدرت!

وی با بیان اینکه در انتخابات به سبک غربی چالش ها درونی است، گفت: سبک غربی انتخابات رقابت بین نامزدها و قدرت گرفتن آنها می شود اما در سبک دینی انتخابات چالش بیرونی می شود و رقابت بر سر مبارزه با استکبار است.

 

عمل شورای نگهبان قابل تقدیر است

حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: انتخابات اگر به سبک غربی برگزار شود به نفع مستکبرین تمام می شود و سودی ندارد، اگر جریان قدرت و ثروت وارد کارزار انتخابات شوند، انتخابات به سبک غربی شدن پیش می رود.

وی اظهار کرد: شورای نگهبان وقتی صلاحیت کسی که مشاور رهبری است و برادرش هم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است را احراز صلاحیت نمی کند، یعنی جناحی عمل نکرده و این عمل قابل تقدیر است.

 

تبدیل سنگ به موشک، یک هدیه آسمانی است

در ابتدای این مراسم سردار احمد ذوالنور فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)، تبدیل سنگ به موشک در فلسطین را یک هدیه آسمانی خواند و افزود: انقلاب ما انقلاب مستضعفین است و در مقابل آن جریان مستکبرین قرار دارد.

وی ادامه داد: منظور ما از استکبار، اشخاص نیستند بلکه این حاکمیت ها هستن که مستکبر می شوند و می خواهند سلطه خود را بر همه مقدرات دنیا حاکم کنند.

همچنین در پایان حجت الاسلام صمد بهرامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان تهران به ابلاغ وظایف رابطین نمایندگی های ولی فقیه و سردار رسول سنایی‌راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا به تشریح جریانات سیاسی انتخابات پیش رو پرداختند./انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار