خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) در جمع پاسداران سمیرمی:

انتخابات تاثیرگذار، بیمه‌کننده کشور و ناامیدکننده‌ ی دشمن است

حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت‌الله صادقی در همایش بصیرتی پایوران ناحیه و ییشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شهرستان سمیرم در مورد انتخابات ریاست جمهوری 1400 پیش رو سخنانی را بیان فرمودند.
کد خبر: ۹۳۴۶۱۹۱
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمیرم ، حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی در همایش بصیرتی پایوران و پیشکسوتان سمیرم اظهار کرد: در اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ همین بس که دشمنان انقلاب اسلامی سابقه نداشته است که به این شکل هجوم بیاورند و در حال تلاش باشند تا با استفاده از فضای مجازی و دیگر امکانات خود با دلسرد و ناامید کردن مردم از حضور آن‌ها در پای صندوق‌های رای و انتخابات جلوگیری کنند.

وی عنوان کرد: اهمیت انتخابات پیش رو به‌قدری مهم است که مقام معظم رهبری سه مرتبه در فرمایشات اخیرشان در رابطه با موضوع تواصی و حضور حداکثری مردم از جملات عدم حضور خطرناک است، عدم آگاهی برای حضور در انتخابات و ناآگاهانه رای دادن خطرناک است و همینطور عدم حرکت برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای خطرناک است سخن به میان آوردند.

وی همچنین به اهمیت و ویژگی انتخابات از نگاه مقام معظم رهبری پرداخت و افزود: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات یک فرصت، ظرفیت، ذخیره، نوسازی و افتخار برای ملت و مردم است.

حجت‌الاسلام صادقی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات تاثیرگذار، بیمه‌کننده کشور و ناامیدکننده‌ ی دشمن است، یادآور شد: انتخابات نعمتی الهی است چراکه سرنوشت یک ملت در آن رقم می‌خورد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان اصفهان در ادامه هوشیاری، بیداری و پرتحرکی ملت‌ را از دیگر ویژگی های حضور حداکثری در انتخابات دانست و متذکر شد: انقلاب اسلامی تاکنون فرازونشیب‌های زیادی را داشته‌ ولی خوشبختانه همیشه درحال‌حرکت بوده و متوقف نشده‌ است و ما باید با حضور حداکثری و آگاهانه خود در انتخابات شتاب این حرکت را افزایش دهیم و بر پیشروی این نظام بیفزاییم.

وی بیان کرد: شرکت در انتخابات علاج مشکلات کشور است و هرچه این انتخابات پرانگیزه تر باشد و به حضور حداکثری منجر شود عزت ملت ایران را بالا می‌برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار