خبرهای داغ:

بسیج سازندگی به ۱۲ روستای شاهرود آبرسانی کرد

شاهرود_مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از آبرسانی سیار به ۱۲ روستای دچار مشکل آب این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۵۹۴۲
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
سیدحسین میرکریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به مشکل فنی به وجود آمده برای چاه آب و سیستم آبرسانی به روستا‌های منطقه گلستان از شهرستان شاهرود اظهار کرد: نیرو‌های سپاه و بسیج از دقایق ابتدایی، با حضور در روستا‌ها کار بررسی مشکل و رسیدگی به مردم را در دستور کار قرار دادند.
وی با اشاره به اینکه این چاه‌ها ۳۲ لیتر در ثانیه آب به شبکه تزریق می‌کردند، تصریح کرد: با بروز این مشکل، تقریباً برای ۱۲ روستای اطراف مشکل آبرسانی به وجود آمد.
مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به تلاش‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان برای تسریع در امر آبرسانی به این روستا‌ها افزود: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده تانکر‌های آب برای آبرسانی و رفع مشکلات مردم با همکاری گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم به روستا‌ها اعزام شد.
میرکریمی با بیان اینکه کار آبرسانی طی چندین روز در این روستا‌ها انجام شد، ادامه داد: سپاه و بسیج تا رفع مشکل آب این روستا‌ها در کنار مردم بودند و به آن‌ها خدمت‌رسانی کردند و در حال حاضر با توجه به رفع مشکل، دیگر نیاز به آبرسانی نیست.
وی با تقدیر از تلاش‌های سپاه ناحیه شاهرود، بسیج سازندگی و جهادگران این شهرستان در زمینه خدمت‌رسانی به روستاییان گفت: رسیدگی و خدمت به مردم به‌خصوص روستاییان اولویتی مهم برای قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه در استان سمنان است.
بسیج سازندگی به ۱۲ روستای شاهرود آبرسانی کرد
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار