دیدار با خانواده‌ جانبازان موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود

کنارک-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.
کد خبر: ۹۳۴۵۷۸۵
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک با سلیم  آز، جانباز ۳۰ درصد بسیجی  دیدار و گفتگو کرد.
 
سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی در این دیدار با گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: خانواده‌های جانبازان و ایثارگران میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک افزود: ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های جانبازان، به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت شده و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.
 
این مسئول اظهار داشت: این ایام آزاد سازی خرمشهر قهرمان و یادآور ایامی پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود داشتند.
 
سرهنگ پاسدار صالحی تصریح کرد: این غیورمردان نماد عزت و اقتدار نظام مقدس جمهور اسلامی هستند و باید رشادت‌های آنان برای نسل جوان امروزی بازگو شود.
 
گفتنی است جانباز سلیم آز فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید چراغمکان روستای باوریدن است که در حین خدمت سربازی با قطع عضو مچ پا به درجه رفیع جانبازی نائل  آمده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار