فرهنگ ایثار و شهادت باید نهادینه شود

جانشین سپاه مهاباد گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید نهادینه شود.
کد خبر: ۹۳۴۵۶۷۷
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، سرهنگ دوم پاسدار رسول فاطمی با بیان اینکه برای ایستادگی در برابر دشمنان و توطئه های گاه و بی گاه آنها برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب باید تفکر ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود، اظهار کرد: برای ادامه راه انقلاب به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم.

وی اضافه کرد:  باید نسل جدید و آیندگان را با رخدادهایی مثل فتح خرمشهر آشنا کرد، تا در آینده و در مقاطع سرنوشت ساز با الگوبرداری از ایثار و رشادت‌های رزمندگان اسلام در سال‌های دفاع مقدس از کیان ایران اسلامی در برابر دشمنان حراست کنند.

وی یادآور شد: سال‌های دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است، که باید از پتانسیل‌های بالای آن برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.

 فاطمی با اشاره به ظرفیت های بالای فضای مجازی، تصریح کرد: باید از ظرفیت های فضای مجازی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید و آیندگان استفاده شود که در این زمینه در وهله اول به تولید محتوا نیاز است.

وی در ادامه و پایان بیانات خود از فتح خرمشهر به عنوان نقطه عطفی در تاریخ جنگ تحمیلی یاد کرد و گفت: از نظر  نظامی سال‌های دفاع مقدس به دو دوره قبل و بعد از آزادسازی خرمشهر تقسیم می‌شود، چون تا قبل از فتح خرمشهر بیشتر حالت دفاعی داشتیم، اما پس از فتح خرمشهر، تمامی عملیات‌ها همراه با آزادسازی نقاط اشتغال شده توسط رزمندگان اسلام همراه بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار